Gå til innhold

Ulyder fra harddisk

Anbefalte innlegg

Hardisken min (Western Digital SE 8MB cache WD800JB) lager noen mistenkelige lyder når maskina starter. Det minner nesten om når du slår på en panelovn - den knirker og jamrer når metallet blir varmt. Dette forsvinner så etter 10-20 minutter.

Noen flere som har opplevd dette?? Den har alltid vært sånn, men tenkte kanskje det er noe feil??....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hardisken min (Western Digital SE 8MB cache WD800JB) lager noen mistenkelige lyder når maskina starter. Det minner nesten om når du slår på en panelovn - den knirker og jamrer når metallet blir varmt. Dette forsvinner så etter 10-20 minutter.

Noen flere som har opplevd dette?? Den har alltid vært sånn, men tenkte kanskje det er noe feil??....

Ta backup av det mest essensielle på HDD hvis du kan og vent. Du må bare vente og se. Det du kan gjøre er å sende den inn til der du kjøpte den, få de til å teste den, men så lenge HDD funker så er vel sannynligheten for at du ikke får noen ny vare nei.

Lenke til kommentar

Ta backup av det mest essensielle på HDD hvis du kan og vent. Du må bare vente og se. Det du kan gjøre er å sende den inn til der du kjøpte den, få de til å teste den, men så lenge HDD funker så er vel sannynligheten for at du ikke får noen ny vare nei.

Ja, backup er tatt - får vel bare vente i spenning!

Blir i såfall den tredje disken som dør på seg. De to første var IBM da, så det var vel nødt til å komme. Hadde håpet WD var bedre men....den økte lagringstettheten gjør vel dagens disker mer sårbare....eller kanskje er det jeg som har uflaks....... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...