Kimelimm Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 hei! Brukte 600 kroner p Resistance fall of men, har hørt ganske mye bra om det, men det var jo drit kjedelig... Hvorfor ? Skulle ikke det være morsomt da? Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Dette er jo din mening om hva du synes om det. Kan ikke akkuratt endre meniningen din! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har rundet dette spillet 3 ganger og må si det fortsatt er gøy. Det dukker opp nye våpen og tøffere med høyere vansklihetsgrad og collecting av Intel. Også Online funksjonen er tøft, jeg starta med deathmatch og har nå gått over til Objective siden det var mye kulere og mer mening i gamingen. Lenke til kommentar
konsollspiller Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Første timen var ikke noe særlig, men ut i spillet tok det seg opp. Et av de beste FPS spillene jeg har spilt på veldig lenge Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 jeg er bare på 1 bane da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har hørt at spillet har ein rimelig treg og uintressant start, men utover i spillet skal opplevelsen heve seg betraktelig. Gi det litt tid. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 jeg er bare på 1 bane da 8907638[/snapback] Åsn i huleste kan du si et spill er dårlig når du har kommet så og si VEEEELdig kort i spillet. Historien på spillet er bra satt opp , man føler seg skikkelig inn i spillet når man først har startet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Syns det er ein skam at folk avfeier eit spill allerede så tidlig. Greit nok at ein gjerne vil ha eit godt intrykk av spillene med det samme, men slik er det ikkje alltid. Eg foretrekker ihvertfall å gi ein tittel litt tid for og så avgjøre om dette var verdt pengene eller ei. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Idiotisk post. For det første sier du selv at du bare såvidt har spilt det. For det andre er ikke det faktum at du ikke liker et spill interessant nok til at det er verdt å opprette en egen tråd for det. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 He he.. Ja det går ikke an å si at noe er dårlig etter så kort tid. Skulle jeg ha gjort det ville det ha vært få spill i samlinga mi. Uansett.. Resistance starter litt småtregt ja, men det utvikler seg etter min mening til et av de beste 1. persons skytespillene jeg har spilt. Solid multiplayer også, helt vilt med 20 vs 20 Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Resistance: FoM starter ganske tamt, men tar seg kraftig opp etterhvert. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Ok da får jeg ta meg videre ^^ Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tar seg bra opp ja.. og har deilig opptil 40 player online Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Ok er på Conversion, blir litt bedre etter hvert... Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Du er mao. midt i del 2 av spillet. Det er 11 deler i spillet. :!: Blir bedre når arsenalet ditt tar sin form. Endret 20. juni 2007 av Lskgutt Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Synes ikke det er så veldig gøy å spille det alene, men two-player på storymode er kjempeartig Endret 21. juni 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er dette en spøk? Resistance er klart beste skytespillet jeg noengang har spilt. Det er jo helt vilt bra. Ingenting kommer i nærheten. Hvis dette ikke er en spøk vil jeg si du har en ekstremt dårlig spill smak. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Er dette en spøk? Resistance er klart beste skytespillet jeg noengang har spilt. Det er jo helt vilt bra. Ingenting kommer i nærheten. Hvis dette ikke er en spøk vil jeg si du har en ekstremt dårlig spill smak. 8915041[/snapback] Folk har forskjellig smak. Men jeg forstår den første posten hans da han var helt i starten av spillet. Tør ikke si hva jeg tenkte - eller jo - det tør jeg. Møkkakjedelig å spille, ille å se på, kjedelig å se på, dårlig lyseffekter, fravær av dybde i bildet osv, osv.. Nå - det var jo det eneste spillet til PS3'n som jeg skaffet meg da jeg kjøpte den her om dagen. Og i og med at jeg har holdt sofaen mye i det siste så var det ikke så mye annet å ta seg til - så jeg tvang meg videre. Og takk og lov for det. DETTE spillet åpner seg opp. Overrasket meg veldig positivt, mer og mer utover i spillet. Hva de gutta som snekret dette sammen tenkte når de bydde opp på kjedsomligheter på kjedsomligheter i starten aner jeg ikke, men skape godt førsteinntrykk kan umulig å falt dem inn i hvert fall. Jeg synes spillet nikker litt mot Half Life(2) på en måte - og da mener jeg i positiv forstand. Veit ikke hvor langt jeg er kommet egentlig, men er spent på slutten. Det er overhodet ikke det beste action spillet jeg har spilt. Det er for mange "mangler" til det. Men det er det beste på en god stund i hvert fall. Endret 21. juni 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
master_al Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg syntes spillet er veldig underholdende og morsomt. Absolutt ett av de beste FPS-spillene på lenge Men så har man jo forskjellig smak da, men uansett er det utrolig fett online da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg