Gå til innhold

Hvorfor er FoM kjedelig?

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har rundet dette spillet 3 ganger og må si det fortsatt er gøy.

Det dukker opp nye våpen og tøffere med høyere vansklihetsgrad og collecting av Intel.

Også Online funksjonen er tøft, jeg starta med deathmatch og har nå gått over til Objective siden det var mye kulere og mer mening i gamingen.

Lenke til kommentar
jeg er bare på 1 bane da :p

8907638[/snapback]

Åsn i huleste kan du si et spill er dårlig når du har kommet så og si VEEEELdig kort i spillet. Historien på spillet er bra satt opp , man føler seg skikkelig inn i spillet når man først har startet.

Lenke til kommentar

Syns det er ein skam at folk avfeier eit spill allerede så tidlig. Greit nok at ein gjerne vil ha eit godt intrykk av spillene med det samme, men slik er det ikkje alltid.

Eg foretrekker ihvertfall å gi ein tittel litt tid for og så avgjøre om dette var verdt pengene eller ei.

Lenke til kommentar

He he.. Ja det går ikke an å si at noe er dårlig etter så kort tid. Skulle jeg ha gjort det ville det ha vært få spill i samlinga mi.

Uansett.. Resistance starter litt småtregt ja, men det utvikler seg etter min mening til et av de beste 1. persons skytespillene jeg har spilt. Solid multiplayer også, helt vilt med 20 vs 20 :)

Lenke til kommentar

Er dette en spøk? Resistance er klart beste skytespillet jeg noengang har spilt. Det er jo helt vilt bra. Ingenting kommer i nærheten.

Hvis dette ikke er en spøk vil jeg si du har en ekstremt dårlig spill smak.

Lenke til kommentar
Er dette en spøk? Resistance er klart beste skytespillet jeg noengang har spilt. Det er jo helt vilt bra. Ingenting kommer i nærheten.

Hvis dette ikke er en spøk vil jeg si du har en ekstremt dårlig spill smak.

8915041[/snapback]

Folk har forskjellig smak. Men jeg forstår den første posten hans da han var helt i starten av spillet. Tør ikke si hva jeg tenkte - eller jo - det tør jeg. Møkkakjedelig å spille, ille å se på, kjedelig å se på, dårlig lyseffekter, fravær av dybde i bildet osv, osv..

Nå - det var jo det eneste spillet til PS3'n som jeg skaffet meg da jeg kjøpte den her om dagen. Og i og med at jeg har holdt sofaen mye i det siste så var det ikke så mye annet å ta seg til - så jeg tvang meg videre. Og takk og lov for det. DETTE spillet åpner seg opp. Overrasket meg veldig positivt, mer og mer utover i spillet. Hva de gutta som snekret dette sammen tenkte når de bydde opp på kjedsomligheter på kjedsomligheter i starten aner jeg ikke, men skape godt førsteinntrykk kan umulig å falt dem inn i hvert fall.

Jeg synes spillet nikker litt mot Half Life(2) på en måte - og da mener jeg i positiv forstand. Veit ikke hvor langt jeg er kommet egentlig, men er spent på slutten.

Det er overhodet ikke det beste action spillet jeg har spilt. Det er for mange "mangler" til det. Men det er det beste på en god stund i hvert fall.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...