celidog Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei, Har det veldig kjedelg på Pc-en fortiden jeg, har tenkt å funke litt med ps'2n min og EyeToy: play ikke så dyrt spill ^^ Men, ossen av de burde jeg kjøpe? Har vurdert på EyeToy:Play 2, men vet ikke ossen av de er kulest ;p Og noen peiling hvor det er bra å kjøpe det i Kristiansand? _______ _______________________________________________________________| hmmz, takk for hjelpen --- --- --- () () () () () __________| | / | |¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ | |¨ |__/ Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Øhhh... Vent på eye til PS3 du ;P Har du ikke PS3? Nei vel, da kjøper du Eyetoy Play 3 ;P Lenke til kommentar
celidog Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Øhhh... Vent på eye til PS3 du ;P Har du ikke PS3? Nei vel, da kjøper du Eyetoy Play 3 ;P 8909052[/snapback] Er eyetoyplay: 3, sport, sloss, ossen rolle har det? siden har hørt at 1-3 har sin egen rolle i alle spillene [sloss, knuse ting, og sånt .. . .. ) og neppe, har ikke Ps3, venter til den går litt ned i prisen Lenke til kommentar
celidog Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Øhhh... Vent på eye til PS3 du ;P Har du ikke PS3? Nei vel, da kjøper du Eyetoy Play 3 ;P 8909052[/snapback] Hehe, allright. Men hva går Eyetoy Play3 ut på? har hørt at 1-3 Eyetoy har sin egen rolle [knuse ting, bokse, etc sport ] og hva går Eyetoy play2 ut på? SORRY - POSTA 2 GANGER Endret 21. juni 2007 av celidog Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg synes Eyetoy 2 er det beste spillet hittil. Det går ut på å gjøre masse små oppgaver, hvor du må bruke kroppen til å hoppe, slå, vifte med hendene og mye mer. Søk etter eyetoy på www.youtube.com så finner du sikkert noen videoer som kan illustrere litt Lenke til kommentar
celidog Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg synes Eyetoy 2 er det beste spillet hittil. Det går ut på å gjøre masse små oppgaver, hvor du må bruke kroppen til å hoppe, slå, vifte med hendene og mye mer. Søk etter eyetoy på www.youtube.com så finner du sikkert noen videoer som kan illustrere litt 8913894[/snapback] Ok, Hey igjen Jeg kjøpte EyeToy Play: Sports, Likte det spillet sinnsykt mye, måtte hoppe, vifte, løpe, og mye annet morsomt Takk for hjelpen alle sammenz:) ______________________________________________________________________ EyeToyPlay: Sports Med kamera = 499,90. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det finnes over 10 forskjellige eyetoy spill, så det er jo litt å velge i... Du har kanskje ikke lest den PM`n jeg sendte deg?? Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det finnes over 10 forskjellige eyetoy spill, så det er jo litt å velge i...Du har kanskje ikke lest den PM`n jeg sendte deg?? 8924757[/snapback] Helt sikkert ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå