Zepticon Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hei... sliter med jevne mellomrom med å koble til wow. Veit ikke hva som skjer eller hvor feilen ligger. Har sjekket blizz tech suporten og fant dette: http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=028 Men det er bare for kort med kabel. Kjører selv Wireless og opplever disse problemene. I character screen har jeg tilsynelatende ingen items equiped men når jeg holder musen over dem får jeg opp auctioneer tooltip til den respektive itemen. I inventoryen min er alle items røde spørsmålstegn ( ? ), men også her får jeg opp auctioneer tooltip og antal items i stacken. Av og til (oftest på første pålogging etter at jeg ikke har spillt på ei stund) så mister jeg kontakten med nettverket og må kobble til på nytt for å få logget på. Jeg kjører en OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Router, et SMC2802W wireless kort, og et "no-brand" PCI wireless kort. Problemet er på begge kortene og det hjelper ikke å resette ruteren til factory default. Noen som veit hva jeg kan gjøre? Annet enn å kaste dritten å kjøpe Mac... Endret 20. juni 2007 av Zepticon Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Hater Windows... Nå funker alt uten at jeg har forandret noe som helst siden sist jeg prøvde! Lenke til kommentar
ByS0 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Slett WTF mappen din. Det fikk jeg som svar fra Gm en gang jeg hadde masse ?-tegn. Selv restarta eg bare wow så funka det igjen. Edit: Ahh, så ikke din forrige post. Standar Windows produkter, la det gå av seg selv og det vil til slutt fikse seg selv på en eller annen måte. Eller så klikker hele pcen Endret 20. juni 2007 av ByS0 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du klarer å skylde det at WoW ikke virker ingame på Windows? Når spillet faktisk kjører og noe småtteri bare er feil. Godt gjort... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Du klarer å skylde det at WoW ikke virker ingame på Windows? Når spillet faktisk kjører og noe småtteri bare er feil. Godt gjort... 8907963[/snapback] Vell om du leser posten min ang at jeg mister nettverket med en gang jeg kobler til wow så ja. Jeg gir windows skylda for det. Samtidig som iBooken min kjører wow uten noen problemer på samme nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå