Gå til innhold

N73 klikka helt..

Anbefalte innlegg

Hei, har en Nokia n73 fortiden.. mobilen har funket bra bortesett fra litt treghter osv.. men nå de siste dagene har det klikka for den, står at minne er fullt (tlf minne) at 47mb er brukt og 73kb er ledig, men sammtidig står det ikke fordelt noen mb på tingene under.. bare noen usle kb på kontakter.

Har slettet alt som går ann og slette på telefonen men hjelper ikke, noen som vet hva jeg må gjøre? kan værken mota eller sende mld.. flere ganger jeg prøver og komme inn på noe kommer det opp at minnet er fullt.. jeg bynner og bli svært fortvilt ettersom jeg er på havet og ikke kan gå til telehuset eller noe.. hjelp!

Mvh, Chris Smith!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste du kan gjøre er å feilsøke på egenhånd er å ta ut batteriet og sette det inn igjen... slett så mye som mulig så det er mest mulig minne ledig på telefonen.., prøv så å tilbakestill innstillingene på telefonen, og skru den på uten minnekort...

Funker ikke dette må du smøre deg med tolmodighet til du får kontaktet et serviceverksted..

Lenke til kommentar

Var en snartur på land idag (ca 20minutter) sprang til en mobil butikk og sporte hva som var galt, han sa den måtte sendes på verksted, og det kåmm til og ta 3uker eller mere, så jeg kjøpte bare en ny telefon w880i, så får jeg heller sende inn n73en når jeg kåmmer hjem, så kan dama ta en av mobilene:) takk for hjelpa foressten:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...