Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er mest sexy?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynner å lure på om Ce-Meister er et forumtroll^^

Eller så har vi en jente her på forumet som er veldig usikker på seg selv, eller bare fisker etter komplimenter.

8907200[/snapback]

Veldig enig.

 

Tilbake til saken:

Liker edru brunetter som er ca. like høye som meg.

Lenke til kommentar
Veldig enig.

 

Tilbake til saken:

Liker edru brunetter som er ca. like høye som meg.

8908598[/snapback]

Men jeg er jo bare brun, ikke noe nette. Og ganske mye høyere også :p

8908609[/snapback]

 

Jeg tenkte på hvis jeg skulle ha en jente da, som egentlig var meninga med tråden om jeg forsto det rett =P

 

Du er ofc perfekt <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg tenkte på hvis jeg skulle ha en jente da, som egentlig var meninga med tråden om jeg forsto det rett =P

 

Du er ofc perfekt <3

8908626[/snapback]

:love:

 

Back to topic:

Sort hår.

Angående edru vs full er jeg egentlig ikke sikker. Det er jo ikke sexy å være edru, eller full for den sags skyld.

Høyde? Sånn ca 174 cm.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Er egentlig litt usikker på dette her. Det varierer det fra jente til jente. Vet om mange sykt fine blondiner. Sånn generelt er brunt eller sort hår å foretrekke. Jenten bør være rundt 159-175 centimeter høy. Helst edru, men lettere brisen går også an.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Hm... trådstarter har fjernet sitt første innlegg. Hva skal det bety? Skal vi fortsette å svare på dette spørsmålet da? Vel, siden jeg er her kan jeg vel si hva jeg mener... jeg liker stort sett alle jenter, uansett hva slags hårfarge eller andre ting. De bør være såpass edrue at det går an å snakke med dem. Tidligere hadde jeg en forkjærlighet for brunetter, men de siste årene har jeg fått mer og mer sans for blondiner. Særlig platinablonde ekte blondiner, litt lavere og med tydelige kurver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...