Singh tha king Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Noen relevante spørsmål jeg kan få i morgen under intervjuet. Trenger en jobb nå så ufattelig mye! Så må gjøre det bra på intervjuet i morgen. Sist intervju klarte ejg meg veldig dårlig, uansett om jeg fikk jobben, men godtok ikke jobben for det (telefonselger). Husker ikke alle spørsmålene han spurte meg: - hvorfor søker du denne jobben? - hva synes du om telefonselgere? - xxxx xxxx xxx xxxxx Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 - Negative egenskaper - Hva du kan bidra med positivt for arbeidsmiljøet - Om du faktisk kommer til å takke ja til jobben Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 takk takk, noen fler? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvorfor har du søkt denne jobben? Hva er fremtidsplanene dine? Lenke til kommentar
andrekh Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 hvorfor skal du få jobben? hva synes du at du kan tilføye her hos oss? når er du ferdig på skolen, hvilke dager er du på skolen, hvor ofte har du tenkt å jobbe, hvilket tidspunkt ønsker du å jobbe. Har du noen spørsmål til oss? Kan du fortelle litt om deg selv er standard opener. Lenke til kommentar
andrekh Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 har du vært i konflikt med noen før, hvordan håndterer du konflikter, hvilke egenskaper har du, når det kommer inn flere ordre, kommer du til å ha kontroll over disse, bla bla bla Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg har jobbet på McDonald's og har vel da også vært gjennom et vellykket jobbintervju. Det jeg ble spurt om var negative/positive sider, om jeg kjente noen som jobbet der fra før og når det passet å jobbe. Ellers sakket vi bare om McDonald's. Nå har jeg vært på 3 jobbintervju i mitt liv (har fått alle jobbene), og ikke ett har vært sånn som jeg har lært at de skal være (har gått på bla bla bla og hadde 2 dager med jobbintervju-undervisning). Lenke til kommentar
andrekh Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 som oftest spør de kun om deg, og dine vaner, fritidsinteresser ol. hvor du bor, hva du har gjort tidligere, og spør 1, eller 2 spørsmål som er "vanskelige". Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 takker takker. det stemte det dere sa! fikk ikke "helt" jobben, siden jeg ikke har sagt opp min forige jobb....har ikke jobbet der siden januar, og siste nytt er at avdelingen er blitt nedlagt. Skal ringe de i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå