Aorta Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Skal kjøpe meg tv og valget har falt på en av disse to. Jeg har hørt mye bra om begge to, men klarer rett og slett ikke å velge. Setter pris på om dere forteller om erfaringer og bidrar til mitt valg. Spesifikasjoner: Samsung 32": http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....422&shopby=2;13 Tantung 32": http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334624 Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sitter og vurderer Tatung selv, men vet ikke om jeg har lyst til å kjøpe en så billig tv. Redd jeg vil bli skuffet selv om jeg stiller veldig lave krav. Kan jo nevne pris som en grunn til å velge mellom Samsungen og Tatungen da. Slik jeg forstår det er det den dyrere Tatungen du lenker til nå. Eneste forskjellen på den og den billigere versjonen er en digital kanalvelger eller noe som vi ikke kommer til å få bruk for her i Norge. Her er den billigere versjonen : Tatung 4495,- Dessuten har jeg hørt at man kan få den Tatungen til 3995,-. Da blir pris en ganske stor faktor ettersom det er nesten halve prisen av Samsungen. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er ofte fint om man sier litt om hva slags bruk man skal ha den til. F.eks. så er det en dårlig idè å koble Samsung som ikke er Hi-End til PC digitalt (VGA går fint). Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tatung er en flott tv, og jeg vet ikke om den er bedre en samsungen men du merker nok ikke stor forskjell med mindre du sitter de forsiden av hverandre og leter etter forskjeller Har tatungen selv og den er SUPER til både PC og x360. Scart-tilkoblingen er kanonbra og alt er robust med et gjennomført design. ikke noe plastikk and shit Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 btw sjekk den linken din igjen.. 3995, for den nyere og bedre versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå