medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 "i dag skal vi ha sjokolade og potetgull til middag" "i dag skal vi ha kjeks og ost til middag" "i dag skal vi ha jordbær og fløte til middag" "i dag skal vi ha vafler til middag" Alt er like ille. Å servere barna sine sukker til middag burde være forbudt! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er ikke så mye sukker i kjeks og ost da, muligens bortsett fra om du velger Ritz-kjeks Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vafler er ikke middag, eod Selv om det er litt rart at pannekaker er det, men da har vi jo alltid en suppe til her hjemme i alle fal.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er ikke så mye sukker i kjeks og ost da, muligens bortsett fra om du velger Ritz-kjeks Kjeks kan jo være alt fra Ritz til Ballerinakjeks det De jeg kjenner som er glad i slikt bruker Ritz though. Men kjeks og ost er da uansett ikke middag:P I likhet med vafler. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er ikke så mye sukker i kjeks og ost da, muligens bortsett fra om du velger Ritz-kjeks Er det ikkje mest salt i Ritz-kjeks? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 "i dag skal vi ha sjokolade og potetgull til middag" "i dag skal vi ha kjeks og ost til middag" "i dag skal vi ha jordbær og fløte til middag" "i dag skal vi ha vafler til middag" Alt er like ille. Å servere barna sine sukker til middag burde være forbudt! har spist kylling og potetgull til middag, ble faktisk mett =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kylling, potetgull og ris/loff = winner! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er fortsatt uenig, vafler er kjempegodt som middag. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vafler er kjempegodt , såklart. Barn vil alltid synes vafler, sjokolade eller potetgull er VERDENS BESTE middag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 RAKIB ER BARN AHAHAHHAHAHAHA Men seriøst, vafler er ikke middag Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Haha, nei men jeg hadde det når jeg var yngre og nå har jeg bare fortsatt med denne fine tradisjonen. Hadde vafler med smør og brunost til middag. Fryktelig godt, men om det er sunt eller usunt er ikke ett problem for meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du blir jo sulten igjen før du har ryddet vekk maten da.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nei faktisk ikke, holder seg en god stund. Man spiser jo så mange til man blir skikkelig mett. Selv om jeg hadde kveldsmat igår så anser jeg vafler som fullverdig middag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Altså, det er det samme som pannekaker.. Du kan spise mye og være mett der og da, men du blir temmelig for sulten igjen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Og legger til, pannekaker er også selvfølgelig en fin fin middag. Hva er galt med søte ting til middag? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 L_C hvor får du det fra at det er så mye sukker i vafler?... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Og legger til, pannekaker er også selvfølgelig en fin fin middag. Hva er galt med søte ting til middag? Det er egentlig nesten det samme. Pannekaker har jeg til middag, men da med suppe i tillegg. Vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg ser på vafler som dessert / kos og pannekaker som middag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Og legger til, pannekaker er også selvfølgelig en fin fin middag. Hva er galt med søte ting til middag? Fordi middagen er det måltidet i dagen dei fleste inntar kjøtt, grønnsaker, poteter/ris/pasta. Frukost: Brødmat eller frukostblanding Middag: Varm rett, kjøtt, grønnsaker osv... Kveldsmat: Brødmat eller frukostblanding Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 1 dl sukker er mer sukker enn jeg skal ha i min MIDDAG for å si det slik Og Det er ikke sukker i min pannekakeoppskrift. 470 gram vafler med syltetøy tilsvarer EN HEL grandiosa i kalori-innhold. Men hva holder deg mett lengre? Du kan for eksempel spise deg stappmett på mors kjøttkaker for samme kalori-innhold du får av 3 vaffelplater Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Vaffler er kaffemat etter min mening, mens panekaker er en grei middag. Endret 4. august 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå