abdsar Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei! Kjøpte meg denne her om dagen, men har problemer med å få den til å virke. Noe som skulle være veldig lett også. Har koblet den riktig opp. Men problemet er at jeg får besjed om at den "ikke kjenner til USB enethen og klikk her for å løse problemet" Fikk den til å fungere en gang, hvor jeg fant G på hardsiken og installerte til og med google toolbar, men ved neste rs av pcen oppsto samme problemet hvor den igjen ikke fant usb enethen. Har fire ulike USB tilganger, og jeg har prøvd alle sammen. Alle utgangene skal riktignok fungere da jeg bruker de flittig til både mp3 spilleren og skriveren. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Prøvd å sletta den fra "Enhetbehandling" åsså koble til på nytt? Sempron. Lenke til kommentar
abdsar Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Ja prøvde det. men får igjen besjed om at den kansje ikke fungerer som den skal. Det ligger igjen en "ukjent enhet" under entehtsbehandling" og USB. Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10) Endret 20. juni 2007 av abdsar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå