Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lillesøstre som flørter med storebrødrenes venner.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer helt ann på hvor gammel du er og hvor gammel de er, er det bare snakk om ett par år er det greit, men vis du er 15 og de er rundt 20 er det ikke fult så greit lenger, kan tenke meg jeg hadde blitt irritert vis jeg hadde hatt en plagsom lille søster som så absolutt skulle vært sammen med de så kalte kule vennene mine, men om du er nesten like gamle som dem går det vel helt greit, det ville i alle fall jeg syntes:)

Lenke til kommentar

For meg er det ikke aktuelt ennå. Søstra mi er fem år yngre, altså ikek fylt 14 en gang. Om mine kompiser hadde begynt å flørte med henne hadde jeg blitt litt forbanna, siden hu er såpass ung, og om hu hadde bgeynt å flørte, så hadde jeg sakt pent i fra.

Lenke til kommentar
vel, søstern har vel flørta med ca alle mine venner, bryr meg lite egentlig... Ekke vits å bry seg, blir bare masse tull, småsøsken må finne ut av ting selv, ikke ha en idiotisk storebror som bare klager med en gang noe sånt skulle skje...

8906178[/snapback]

Meget bra svart ;)

Lenke til kommentar
vel, søstern har vel flørta med ca alle mine venner, bryr meg lite egentlig... Ekke vits å bry seg, blir bare masse tull, småsøsken må finne ut av ting selv, ikke ha en idiotisk storebror som bare klager med en gang noe sånt skulle skje...

8906178[/snapback]

Meget bra svart ;)

8907845[/snapback]

Det VAR et godt svar, men det faktum at han har innsett dette får meg til å spekulere om han muligens kan ha vært det motsatte :cool: Vi er alle overbeskyttende for et eller annet...

Lenke til kommentar

Nå er jeg såpass heldig at søsteren min er eldre enn meg, men jeg får jo sett diverse bilder på facebook osv da.

Om lillesøsteren til en kamerat hadde flørtet med meg så hadde jeg nok sagt ifra. Spørs jo selfølgelig hvor god kamerat det er og hvor gammel søsteren er da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...