WildRover Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei! Ser det er mange tråder om slideshow, men jeg har ikke funnet et program hvor man kan lege forskjellige lydklipp til hvert enkelt bilde.. Fins det noe sånn? Mvh Øyvind Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvordan slideshow er det snakk om? Hvis du tenker på en standard 'offline' presentasjon, kan det enkelt settes inn et forskjellig lydklipp på hver slide i powerpoint (evt. openoffice impress). Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Hvordan slideshow er det snakk om? Hvis du tenker på en standard 'offline' presentasjon, kan det enkelt settes inn et forskjellig lydklipp på hver slide i powerpoint (evt. openoffice impress). 8961430[/snapback] takker for svar, men jeg gjorde bare om planene litt.. hadde tenkt å lage slideshow med båtbilder og båtmotorlyd fra hver av de forskjellige båtene.. Øyvind Lenke til kommentar
perottol Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hvordan slideshow er det snakk om? Hvis du tenker på en standard 'offline' presentasjon, kan det enkelt settes inn et forskjellig lydklipp på hver slide i powerpoint (evt. openoffice impress). 8961430[/snapback] takker for svar, men jeg gjorde bare om planene litt.. hadde tenkt å lage slideshow med båtbilder og båtmotorlyd fra hver av de forskjellige båtene.. Øyvind 8996224[/snapback] Tror at en enkel og gratis løsning kan være Microsoft Photo Story: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/d...ry/default.mspx Endret 4. juli 2007 av perottol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå