Gå til innhold

World of Warcraft på Ubuntu

Anbefalte innlegg

Den eneste grunnen til at jeg hadde windows på maskinen min var for å spille WoW. Jeg har lest at WoW nå var svært lett å få til å fungere på Linux, gjennom Wine. Så naturligvis kvittet jeg meg med windows, og la inn Ubuntu 7.04.

Innstallasjonen gikk fint, og jeg fikk inn patch 2.1. Men når jeg prøver å kogge inn får jeg denne bedskjeden:

Failed to apply patch. Please try again later. If this problem persists you may need to reinstall or contact technical support.

Er det noen som kjører WoW på Ubuntu her, som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt WoW gjennom ubuntu linux siden jeg startet med WoW, det jeg kan si er at jeg anbefaler deg programmet Transgaming Cedega det koster penger men det er verdt det lille det koster.

Transgaming Cedega 6 har nylig fått støtte for DirectX 9.0 støtte også, du kan få en prøveperiode på programmet, Transgaming.com

Jeg vil anbefale deg å ta en titt på programmet, og som linux bruker så bør du bruke gForce graphic cards = ) - Har fått nylig bedre støtte for Ati kort og men støtten er fortsatt størst hos gforce.

*edit*

Og ja gjennom det året jeg har spilt wow har jeg hatt en del patch problemer, har endt opp med å laste ned og patche manuelt de fleste gangene.

En ting som går igjen er at patch programmet ikke vil lukke filene og det kreves en "sudo killall wine.exe" - eller en liten fresh ctrl + alt + backspace

Endret av Ole J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...