WeeR Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Skal kjøpe meg nytt skjermkort, hadde egentlig tenkt til å gå for ett GF4TI men vippa over til ATI fordi disse kortene får endel bedre på benchmarks.. Skal kjøpe fra komplett og lurte på hva som er best av: Hercules 3D Prophet 9700PRO 128MB DDR og Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO 128MB Er jo samme grafikkprosessor, men er disse kortene blitt testet opp mot hverandre? Er sikkert ikke store forskjellen.. men når man skal kjøpe nytt, hvorfor ikke kjøpe det beste liksom? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Sånn som jeg har skjønt, så er det ingen forskjell på ytelse, men litt på utseende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 beste tipset jeg har! vent en måned ca, du trenger ikke nytt skjermkort til spillene på markedet nå uansett! når geforce fx kommer så går 9700 pro neeeed i pris kjøp da.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 vel jeg fikke en haug av problemer med mitt sapphire kort. men d var nok ikke sapphire sin feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå