paa99 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det der kryssa grensa mellom morsom dumhet og bare trist dumhet. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Plager man folk med dysleksi som ikke kan lese skikkelig også? <{POST_SNAPBACK}> Manglende kunnskaper er ikke det samme som en sykdom. Dessuten tviler jeg på at hun har noen problemer med språkopplæring generelt - hun kan da norsk. En må jo i tillegg ta hensyn til alle de år med engelskopplæring barn i dag gjennomgår (etter lærerplanen) - å ende opp med såpass lite kunnskaper etter det er intet mindre enn utrolig. Hvorvidt det er morsomt, skal jeg ikke legge meg oppi, men det er i det minste oppsiktsvekkende. bare for å gjøre det klart dysleksi er ikke en sykdom det er snakk om konsentrasjonsvansker. altså ingen sykdom. den som sier noe annet kan komme å ta en runde med meg og bruttern. hilsen gutta med dysleksi. Endret 2. juni 2008 av Bjotte Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 "de som ga ut cede nå" Der går grensa :/ skal bare på cedeån.kom å kjøpe cede Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 HAHA, lo best av den siste kommentaren Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det der var bare sykt Så det finnes slike mennesker? Trodde det bare var på film man kunne se sånn Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) old Jada! Ser jo ikke en dritt her. Hvorfor i faen fjernet du hva hele tråden handlet om? Edit: Ok ja greit. Men har det vært "støtende" så hadde nok en Moddis kommet og stoppa tråden. Dysleksi ja. Vet ikke om Dysleksi har noe og si om Kunnskaper om datamaskiner. Jeg sliter ikke på det punktet og ingen av de jeg kjenner som har Dysleksi heller. Men det er vell en kombinasjon av Dysleksi og typisk teknologisi (haha). Endret 8. juni 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tråden har ikke lenger noe innhold å diskutere, og stenges. Gjør oppmerksom på at man i utgangspunktet ikke har tillatelse til å redigere bort innhold sånn uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg