Frohman Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Herre jesus, gi meg ei hagle. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Er den ikke redigert i det hele tatt? Altså kopiert rett ifra loggen? Isåfall er hun blandt de dummeste jeg vet om. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 You've gotta be kidding me, that was really, really bad. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Er den ikke redigert i det hele tatt? Altså kopiert rett ifra loggen? Isåfall er hun blandt de dummeste jeg vet om. 8918116[/snapback] Bare fjerna en haug av :S og : p smiles. Resten er 100% ekte. Endret 22. juni 2007 av DennisV Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Christina Marius | sier:så kom det.. : vil du kjøre denne programvaren.. kjør ikke kjør? Er dette en kødd eller er det fakta? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kunne kanskje sensurert navn da Men ellers ikke noe spesielt gøy må jeg si Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kunne kanskje sensurert navn da Men ellers ikke noe spesielt gøy må jeg si 9436123[/snapback] Enig. Alle er selvfølgelig ikke like stødige i engelsk, og alle sitter heldigvis ikke like mye foran dataen som oss her på diskusjon.no. Det må være lov å ikke ha full kontroll på data. Får bare håpe hun ikke ser denne tråden. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dette går ikke på datakunnskap, dette går på ren og skjær forståelse for hva man leser. Christina er ikke videre smart, EOD. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 sier litt om skolesystemet nå.. siden hun ikke kan engelsk i en alder av snart 16 år. Det med male Female er hovedpoenget.. Det er helt uforståelig at hun ikk vet forskjell på de to. Og "divorced".. herre.. At hun skrev cede og at hun hadde litt problemer med å laste ned bearshare kan være andre forståelige grunner til. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Trodde man lærte engelsk på skolen disse dager jeg... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har vel mer med jentas oppfattelsesevne vil jeg tro, ettersom lillesøstera mi som går i 3 klasse på barnskolen begynner og snakke overraskende god engelsk, samme med en del av hennes venner. Lenke til kommentar
glennib Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Haha dennis, jeg visste ikke at du var på diskusjon.no og hvorfor mobber du christina på internett? hu kommer sikkert til å eie deg i engelsk når hu kommer hjem fra usa om 9 måneder dette er vel lenge siden regner jeg med, siden hu hadde marius i nicket:p Lenke til kommentar
bikka89 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Haha dennis, jeg visste ikke at du var på diskusjon.no og hvorfor mobber du christina på internett? hu kommer sikkert til å eie deg i engelsk når hu kommer hjem fra usa om 9 måneder dette er vel lenge siden regner jeg med, siden hu hadde marius i nicket:p Skjønner ikke en dritt jeg!? hvor kommer detta fra a? he. hvem er det som har lagt ut det her? er jævlig nysgjerring?? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Oh no! I smell trouble. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sikker på at denne er ekte? Christina Marius var et fryktelig merkelig navn. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er vel et hjerte eller noe mellom der da vettu. Lenke til kommentar
glennib Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 El-Deno, du hette Dennisv før gjorde du ikke? BTW: hvor fikk du dette fra? Kjenner du en Dennis fra klyve? Jævli nysgjerrig jeg og! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg føler en saftig BUURN! av El-Deno, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg