vezeil Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hei og hopp, Skal se etter hvor mye jeg kan få igjen for pc'n i tilfelle jeg skal selge. Kjørte en dxdiag i Kjør/Run, for å gi eksakt informasjon om pcen. Alle delene utenom harddiskene, dvd og 1gb ram var nye 8/3-07. Den ene ram brikken er bare 1-2 uker gammel. Håper noen flinke folk kan gi en ca. pris på pcen. Link til DxDiag: DxDiag Ting og tang som ikke står i diagen, men som er med på kjøpet: Hiper 580W PSU Coolermaster Centurtion Kabinett + NorthQ 120mm vifte Bedre nå? Endret 21. juni 2007 av vezeil Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei og hopp, Skal se etter hvor mye jeg kan få igjen for pc'n i tilfelle jeg skal selge. Kjørte en dxdiag i Kjør/Run, for å gi eksakt informasjon om pcen. Alle delene utenom harddiskene, dvd og 1gb ram var nye 8/3-07. Den ene ram brikken er bare 1-2 uker gammel. Håper noen flinke folk kan gi en ca. pris på pcen. DxDiag Tror ikke psu osv står i DxDiag, såeh | V Hiper 580W Coolermaster Centurtion + NorthQ 120mm 8905688[/snapback] Dette var rotete skrevet, sett det opp mer ryddig så skal jeg se.. Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Sorry for bump, men har oppdatert nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå