Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hastighet er ikke problemet med X360's DVD spiller, det er heller støyen som er et problem Hastigheten er det som får de til og bråke da, smartass ^^ Tror ikke noen av konsollene er for treige, det gjelder bare for utviklerne å gjøre en god nok jobb med organisering av data og streaming. Det eneste jeg er sikker på er at Motorstorm har verre loadetider enn noe X360 spill jeg har prøvd...... Enig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Gir meg ;-) joda tåler en spøk jeg :-P vi fikk i værtfall i gang en diskusjon om dette. Skader ikke det. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hastighet er ikke problemet med X360's DVD spiller, det er heller støyen som er et problem Hastigheten er det som får de til og bråke da, smartass ^^ 8913788[/snapback] Det stemmer vel ikke heeelt. I teorien: Ja. Men byggekvaliteten har egentlig alt å si. Sammenlign spilleren til 360 med en ti år gammel DVD-leser. Sistnevnte vil nok stjele showet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Joda, men alikevel så er det hastigheten på disken som får det til og bråke. At alt kunne vært skrudd bedre sammen og forhindret vibrering er en ting, men det er hastigheten på DVD'en som forårsaker hele rabalderet. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Eh? Hva med alle DVD-dreva som er like raske og ikke bråker, kan man fortsatt skylde på hastigheten? Nei, så lenge det er fysisk mulig for discen å spinne så fort i et like stort drev uten bråk, er det byggekvaliteten som har skylden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Byggekvaliteten kan være så dårlig den vil, det er fremdeles DVD'en som snurrer rundt inni, og forårsaker lydene! Tror ikke du forstår meg. Det er jo en miks av kvalitet og hastighet, men det jeg sier er at hvis DVD'en hadde spunnet saktere hadde bråket blitt mindre. Samme hvis byggekvaliteten ble høyere, I know. Men det er ikke kvaliteten som forårsaker bråket, det er hastigheten. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Klart, jeg har jo aldri sagt noe annet? Spinningen lager lyden, men det er byggekvaliteten til 360-drevet som er flaskehalsen iom at den bråker. Okey. Enige nå? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du kan bedre enn dette Urgelol harhar.gif Det må da være noe annet dritt om 360 du kan finne på det store internettet vårt? Eller i hvert fall noe positivt om PS3? Jeg håper det var en spøk? UrgeLol prøver jo bare og få frem fakta som folk har bommet på før, han prøver på ingen måte og rakke ned på 360. 8907685[/snapback] Fakta? Noen har tydeligvis ikke så høye krav til "fakta". Han finner info som han føler stiller X360 i et dårligere lys, samtidig som PS3 kommer litt bedre ut av det. Han er vel verken noe bedre eller verre enn noen andre her. 8907753[/snapback] Haha ja ikke sant! Flott måte dere framstiller meg på må jeg si. Poenget med posten, som har flere kilder til tallene den framstiller, var å belyse akkurat dette med det faktiske hastigheten til både ps3 og xbox 360's optiske medium. Sony fanboys og xbox 360 fanboys bruker dette ofte som argument, så kan være greit å få fram noen fakta? 8908723[/snapback] Det er ikke ment som noe hakking på deg, men det er bare litt artig å se hva folk mener kan betraktes som fakta Hvis noen hadde kommet med noe tilsvarende mot PS3 hadde det fort blitt avfeid av "dere" som FUD og grunnløse rykter. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Eh? Hva med alle DVD-dreva som er like raske og ikke bråker, kan man fortsatt skylde på hastigheten? Nei, så lenge det er fysisk mulig for discen å spinne så fort i et like stort drev uten bråk, er det byggekvaliteten som har skylden. 8914923[/snapback] Nå har jeg hatt en del DVD-drev på pc'ene mine og _ingen_ av de har vært i nærheten av stille når de kjører på full hastighet. Forskjellen er bare at på en PC så er det veldig sjelden et DVD-drev kjører på full hastighet, mens på 360 gjør de det hele tiden når man spiller. Dette skal de visst endre på i en oppdatering, så får vi se hva det gjør med lydnivået. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Mulig, men hastigheten er fremdeles høyre som da fører til høyre dataoverføring. Selvsagt ikke konstant, men i lengden burde DVD-9 alltid slå Blu-ray. Som også SteveVice poster (jeg også), utviklere legger til ekstra data for å lette lastetiden. Er dette tatt med i betraktningen? Det vi kan være enige om er vel at det er veldig mange variabler som ikke er tatt med i vurderingen til å si alt med sikkerhet. 8911051[/snapback] Høyre eller venstre så er det jo resultatene som betyr noe. Og for PS3 sin del tyder ikke MotorStorm bra, men så er igjen Resistance et ganske raskt spill å loade utenom når man loader neste bane. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Rekk opp hånda, den som bryr som det her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå