Gå til innhold

Er det mulig og få portert nr sitt over natten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå synser jeg bare basert på det jeg tidligere har hørt, men tror den eneste måten å gjøre det raskere på er såkalt hurtigportering, og tror det kun blir iverksatt hvis noe går galt med den originale porteringen (slik at man skal slippe å vente ytterligere to uker). Vet ikke hvor lang tid hurtigporteringen tar, men vil tro at det tar 1-3 dager. Så det er bare å starte med å bestikke noen. ;)

Lenke til kommentar
Skryte og skryte... bare ringer til forhandlersupport fra jobben og hører om ikke de kan fikse noe:)

8910160[/snapback]

Jeg har en kamerat som begynte hos Telenor i en administrativ stilling med personalansvar (les; leder) og de ville ikke ordne med hurtigportering fra hans nåværende operatør. Han måtte fint vente rundt 14 dager, men kanskje du er mer heldig.

Lenke til kommentar

Det er grunnet regler fra Post- og Teletilsynet. En portering skal ta 10 virkedager (?). Hurtigportering ordnes på en time eller to, men det brukes kun dersom det er noe galt med opprinnelig portering.

I "gamle dager" var det ikke så strengt så når jeg porterte en del nr fra Telenor til Sense ble det gjort på et par timer. Dette fungerte en stund, men så ble det innskjerpinger og jeg måtte pent vente like lenge som alle andre.

Endret av zand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...