AndersT2 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er akuratt sluppet en Time Attack eller noe lignende til Motorstorm på Playstation Store. Jeg la inn denne rett etter firmware oppgradderingen til PS3, men jeg la ikke inn updaten til Motorstorm, og nå vil ikke Motorstorm starte, fordi updaten skal inn først. Hvordan får jeg slettet denne Time Attack greiene? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 slett 1.1 updaten som ligger inni spillsavea dine..så laster du ned updaten først..så time atacken etterpå.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Helt riktig som KroSjefen sier. Jeg gjorde samme tabben selv Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg gjorde akkurat det samme selv, men fikk det til til slutt. Helt riktig det der, ja.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 tror vi alle gjorde det Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg gjorde akkurat det samme selv, men fikk det til til slutt. Helt riktig det der, ja.. 8919568[/snapback] Gitt unicode skrev du nettopp 704 totalt verdiløse bits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå