Xtra Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 KMS Hairplay? Anyone? 8936306[/snapback] Jeg har brukt den Lysegrønne KMS hårspray og syns den er litt overpriset. Betalte ca 230 kroner for den syns jeg. Merker ikke stor stor forskjell mellom den mot f.eks. en billig hårspray fra Define. 8937602[/snapback] Min feil, tenkte på voksen. Da lurer jeg på om noen har prøvd den under, enten i hard eller soft wax utgaven. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Har funnet Renati til 99,- Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Har funnet Renati til 99,- 9210566[/snapback] HVor da? Har funnet 2 stk renati til 150,- jeg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Renati funker bare på håret mitt når det er små vått, sånn ca 15minutter etter dusjen Trenger en litt lettere voks, som ikke er så tykk. har prøvd både grå og svart renati, ID mudd , define osv osv .. Gele aktig er vel tingen, men jeg ønsker pris og at man kan fiks på det ofte, da jeg er litt aktiv ^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Har funnet Renati til 99,- 9210566[/snapback] HVor da? Har funnet 2 stk renati til 150,- jeg. 9213152[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Renati funker bare på håret mitt når det er små vått, sånn ca 15minutter etter dusjen 9234734[/snapback] Samme gjelder meg, Renati fungerer best når håret er litt vått. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Renati funker bare på håret mitt når det er små vått, sånn ca 15minutter etter dusjen 9234734[/snapback] Samme gjelder meg, Renati fungerer best når håret er litt vått. 9237783[/snapback] Og ikke for kort... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Renati funker bare på håret mitt når det er små vått, sånn ca 15minutter etter dusjen 9234734[/snapback] Samme gjelder meg, Renati fungerer best når håret er litt vått. 9237783[/snapback] For ellers blir det vansklig å få i håret ^^ Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 noen som kan jelpe meg å?? :!: har mellomkort hår som fort krøller seg uten voks. trenger enn voks som jeg kan forme håret slik jeg vil, å det har det ikke gått med di jeg har prøvt... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 noen som kan jelpe meg å?? :!: har mellomkort hår som fort krøller seg uten voks. trenger enn voks som jeg kan forme håret slik jeg vil, å det har det ikke gått med di jeg har prøvt... 9259431[/snapback] Du kommer bare til å få Renati til svar uansett.... Om du skal ha myk voks som renati, så kjøp ID, nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Tar et raskt spørsmål her: Hva syns dere om å lage en "bildetråd" der folk legge ut bilder av frisyren sin? Hadde vært litt tøft, kansje fått litt inspirasjon osv. Men ikke bare poste bilde da, fortelle fremgangsmåten, hvilke produkter du bruker osv.. Hva syns dere? Gidder ikke å lage en tråd som blir slaktet ^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Tar et raskt spørsmål her: Hva syns dere om å lage en "bildetråd" der folk legge ut bilder av frisyren sin? Hadde vært litt tøft, kansje fått litt inspirasjon osv. Men ikke bare poste bilde da, fortelle fremgangsmåten, hvilke produkter du bruker osv.. Hva syns dere? Gidder ikke å lage en tråd som blir slaktet ^^ 9259867[/snapback] Tror vi har en..... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Link? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Jeg leter etter en ny hårvoks. Jeg har ganske kort og ganske tynt hår. Hårvoksen bør være billigst mulig. 8905494[/snapback] Skal du ha en hårvoks som funker eller skal du kaste penger ut av vinduet ved å kjøpe BILLIG søppel på dagligvareforretningen? Uansett, DAX wax. Enten den røde eller den grønne. Men kjøp en Dax shampoo i samme slengen. Av de mange forskjellige jeg har prøvd, er disse to de beste. 8905518[/snapback] Jeg spurte en friør forige gang jeg klipte meg litt ut om Dax, og hun frarådet meg i og prøve voksen i høyeste grad.. Håret ville falle av fortalte hun meg med store øyne, bare fleip eller? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 5iggen: Nei, hun tøyset ikke. Jeg fikk ofte "kjeft" av frisøren når jeg skulle klippe meg for hun fikk ikke daxen ut av håret ^^. Men jeg brukte ikke den DAX-shampoen heller. Men jeg merket at jeg mistet en del hår... ID som mange her sier er bra, har dog ikke prøvd den da, men.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Jeg spurte en friør forige gang jeg klipte meg litt ut om Dax, og hun frarådet meg i og prøve voksen i høyeste grad.. Håret ville falle av fortalte hun meg med store øyne, bare fleip eller? 9265809[/snapback] Hadde du lest litt bakover i tråden ville du også sett at flere har tatt opp dette. DAX er slett ikke noe smart valg om du vil ta var på håret ditt. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg spurte en friør forige gang jeg klipte meg litt ut om Dax, og hun frarådet meg i og prøve voksen i høyeste grad.. Håret ville falle av fortalte hun meg med store øyne, bare fleip eller? 9265809[/snapback] Hadde du lest litt bakover i tråden ville du også sett at flere har tatt opp dette. DAX er slett ikke noe smart valg om du vil ta var på håret ditt. 9266325[/snapback] Jeg for min del har ikke noe annet valg. Om jeg bruker Renati/ID blir håret mitt etter en times tid bare fett og jævlig, uansett mengde eller om håret er tørt eller vått når jeg tar det i. Synes Renati/ID er svært oppskrytt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Jeg er veldig fornøyd med den grå boksen med gelevoks på h&m koster bare 20 kroner eller noe sånt, har prøvd dyrere voks fra frisører men syns erlig talt at resultatet ikke blir noe spesielt bedre. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 jeg har akkurat samme hårproblemer som deg, har testet ut ufattelig mange hårvokser men få funker og ingen funker en hel dag.. Jeg har prøvd det meste fra renati og slike dyre merker men da jeg tok turen innom Rema 1000 sist uke fant jeg en tube med våt voks som er ufattelig sterk.. Den mest solgte i USA. Den heter Got2b og kostet under 100 kr, anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Bruker selv Tecn-ia eller noe sånt, grå boks, koster 129 kroner. Hatt den et år og strålende fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå