Zeph Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Dax er billig og tilsynelatande god, men den er ikkje bra for håret og ekstremt seig. Kjøper du Fudge, ID eller Renati får du kvalitetsprodukter som håret ikkje tar skade av. Ein boks kostar kanskje 200 kroner mot 40 for ein Dax-boks, men er det så mykje om du kanskje har boksen i 1-2 månader? Personleg har eg brukt mykje Define Fiber Paste som har fungert veldig bra. Har og ein boks med Renati ståande. Fant ut for eit tid tilbake at om eg vil behandle håret på best mogleg vis bør eg kjøpe produkter frå frisøren. Både shampo og voks. Endret 22. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Og seriøst, det er ikke nødvendig å tømme boksen på én uke. Er ikke bra for håret å ha produkter i det konstant, og iallefall ikke så mye som enkelte har. Selv har min paste hold i et halvt år, og det har som oftest vært regelmessig bruk. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dax er billig og tilsynelatande god, men den er ikkje bra for håret og ekstremt seig. Kjøper du Fudge, ID eller Renati får du kvalitetsprodukter som håret ikkje tar skade av. Ein boks kostar kanskje 200 kroner mot 40 for ein Dax-boks, men er det så mykje om du kanskje har boksen i 1-2 månader? Personleg har eg brukt mykje Define Fiber Paste som har fungert veldig bra. Har og ein boks med Renati ståande. Fant ut for eit tid tilbake at om eg vil behandle håret på best mogleg vis bør eg kjøpe produkter frå frisøren. Både shampo og voks. 8924286[/snapback] Zeph... Jeg blander også Define Fiber Paste og Renati... Det funker knall! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Fudge (Hair Shaper) har noe kampanje på gang. Crazy Summer Days eller noe slikt, fikk to bokser Hair Shaper for 200 kroner. PS: Om den gjelder fortsatt, vet jeg ikke. Endret 22. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
LasH Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Gjør jeg noe feil med Fudge eller? Etter jeg har hatt Fudge i håret en stund så "tørker" voksen. Akkuratt som den mister effekten.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Gjør jeg noe feil med Fudge eller? Etter jeg har hatt Fudge i håret en stund så "tørker" voksen. Akkuratt som den mister effekten.. 8925707[/snapback] Alle produkter mister effekt etter en stund... kommer an på hårtypen din, og hva du gjør, og været Har du tynt hår , tjukk hår? fet eller tørt? osv... hvis Fudge ikke funker er det bare å prøve en ny en. Teste American crew? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Fudge (Hair Shaper) har noe kampanje på gang. Crazy Summer Days eller noe slikt, fikk to bokser Hair Shaper for 200 kroner. PS: Om den gjelder fortsatt, vet jeg ikke. 8925487[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Og seriøst, det er ikke nødvendig å tømme boksen på én uke. Er ikke bra for håret å ha produkter i det konstant, og iallefall ikke så mye som enkelte har. Selv har min paste hold i et halvt år, og det har som oftest vært regelmessig bruk. 8925361[/snapback] Ok, det er skummelt. Enten så vasker du ikke håret, eller så bryr du deg ikke om du må gå uten voks en gang. Jeg tømmer en boks på 2-3 uker, men så vasker jeg håret minst en gang om dag, ofte 2 ganger, og enkelte 3 ganger. Men mest 1 gang. Jeg sover aldri med voks i håret da, så det får 10 timer per dag uten noe dritt.. Lenke til kommentar
kevinjh Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Min Paste (sånn kokosgreie fra KMS), har jeg også hatt i mange måneder, og jeg vasker håret en til to ganger om dagen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Fudge (Hair Shaper) har noe kampanje på gang. Crazy Summer Days eller noe slikt, fikk to bokser Hair Shaper for 200 kroner. PS: Om den gjelder fortsatt, vet jeg ikke. 8925487[/snapback] Hvor? 8925801[/snapback] Kick! Hårstudio, Bergen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Og seriøst, det er ikke nødvendig å Selv har min paste hold i et halvt år, og det har som oftest vært regelmessig bruk. 8925361[/snapback] Ok, det er skummelt. Enten så vasker du ikke håret, eller så bryr du deg ikke om du må gå uten voks en gang. 8926542[/snapback] Jeg aner ikke hvor mye du bruker, men selv bruker jeg rundt en mangde på to erter. Det holder til å buste det opp og å holde skillen. Og selvfølgelig, regemessig bruk tilsier ikke hver eneste dag. Og hvorfor trekker du en konklusjon om at en som ikke bruker like mye voks/paste som deg ikke vasker håret? Det å vaske håret så ofte som du gjør fører til at håret sliter ut og blir fett på null tid. Noe av det samma som at hvis du dusjer for ofte med såpe så tørker huden ut. Vel, fint for hud- og hårpleieprodusenter, for her har de fått en kunde for livet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Og seriøst, det er ikke nødvendig å Selv har min paste hold i et halvt år, og det har som oftest vært regelmessig bruk. 8925361[/snapback] Ok, det er skummelt. Enten så vasker du ikke håret, eller så bryr du deg ikke om du må gå uten voks en gang. 8926542[/snapback] Jeg aner ikke hvor mye du bruker, men selv bruker jeg rundt en mangde på to erter. Det holder til å buste det opp og å holde skillen. Og selvfølgelig, regemessig bruk tilsier ikke hver eneste dag. Og hvorfor trekker du en konklusjon om at en som ikke bruker like mye voks/paste som deg ikke vasker håret? Det å vaske håret så ofte som du gjør fører til at håret sliter ut og blir fett på null tid. Noe av det samma som at hvis du dusjer for ofte med såpe så tørker huden ut. Vel, fint for hud- og hårpleieprodusenter, for her har de fått en kunde for livet. 8928012[/snapback] Jeg har veldig tykt hår, og å bruke mer enn to erter. Og jeg bruker det hele tiden. Jeg ser ikke ut uten voks. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Skal du ha god voks må du ha RENATI. Koster ca. 150 kr. Selges hos frisøren (nesten over alt tror jeg.) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Skal du ha god voks må du ha RENATI. Koster ca. 150 kr. Selges hos frisøren (nesten over alt tror jeg.) 8928406[/snapback] Og hva bygger du det på? Hvorfor er ikek Fudge eller ID like godt? Typisk for folk som ikke vet bedre... Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Skal du ha god voks må du ha RENATI. Koster ca. 150 kr. Selges hos frisøren (nesten over alt tror jeg.) 8928406[/snapback] Og hva bygger du det på? Hvorfor er ikek Fudge eller ID like godt? Typisk for folk som ikke vet bedre... 8928968[/snapback] Ok, først av alt : Jeg har brukt Fudge OG Renati. Og Renati var den som funket best. Fudge er liksom litt for tynn.. Renati får liksom håret til å være slik du former det. Men hvis du bruker fudge blir sveisen din endret på etter et lite vindkast. (ok, jeg overdreiv litt der, men prisippet er det samme) Men etter erfaring liker jeg Renati best. Btw, jeg har aldri prøvd ID. Er det en god voks det? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Fudge er en merkevare med flere 10/100-talls produkter, hvilken er det snakk om? Fudge Hair Shaper? Tenker på å kjøpe KMS Hairplay, noen erfaringer? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 ID og renati er AKKURAT det samme. Den eneste grunnen er at renati er dyrere så folk som kun går etter dte dyreste skal kjøpe det. kkurat som med merkeklær, ikke for at dte skal se bra ut, men så andre skal tro de har penger. Prøv renati og ID opp mot hverandre, dere vil ikke kjenne forskjellen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 ID og renati er AKKURAT det samme. Den eneste grunnen er at renati er dyrere så folk som kun går etter dte dyreste skal kjøpe det. kkurat som med merkeklær, ikke for at dte skal se bra ut, men så andre skal tro de har penger. Prøv renati og ID opp mot hverandre, dere vil ikke kjenne forskjellen. 8935696[/snapback] Renati har bedre hold, synes jeg. Tenker da på vanlig ID Hair (mud max) vs. Renati Straight Hold Glaze KMS Hairplay? Anyone? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Enig med Xtra. Renati sitter mye bedre i håret mitt. Har kun kjøpt en ID boks i mitt liv og det holdt lenge nokk! Jeg gikk over til Renati med en gang. Men dette kan vel kanskje variere fra hår til hår. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 KMS Hairplay? Anyone? 8936306[/snapback] Jeg har brukt den Lysegrønne KMS hårspray og syns den er litt overpriset. Betalte ca 230 kroner for den syns jeg. Merker ikke stor stor forskjell mellom den mot f.eks. en billig hårspray fra Define. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå