Rescue me Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jeg leter etter en ny hårvoks. Jeg har ganske kort og ganske tynt hår. Hårvoksen bør være billigst mulig, men den skal for det ha god kvalitet (hvis det er mulig). EDIT: Hver så venlig å skriv pris på hårvoksen. Endret 20. juni 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg leter etter en ny hårvoks. Jeg har ganske kort og ganske tynt hår. Hårvoksen bør være billigst mulig. 8905494[/snapback] Skal du ha en hårvoks som funker eller skal du kaste penger ut av vinduet ved å kjøpe BILLIG søppel på dagligvareforretningen? Uansett, DAX wax. Enten den røde eller den grønne. Men kjøp en Dax shampoo i samme slengen. Av de mange forskjellige jeg har prøvd, er disse to de beste. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Skal jo selfølgelig ha en bra hårvoks, men orker ikke å betale 240 kroner for en liten boks med hårvoks. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kan du betale 160 spenn for Renati da? Da har du kvalitet ihvertfall. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Kan du betale 160 spenn for Renati da? Da har du kvalitet ihvertfall. 8905810[/snapback] Går nok bra. Hvilken Renati skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kan du betale 160 spenn for Renati da? Da har du kvalitet ihvertfall. 8905810[/snapback] Går nok bra. Hvilken Renati skal jeg kjøpe? 8908427[/snapback] Kjøp renati strong hold og fordel en passe klump med renati utover hendene og påfør det i hele håret. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vilken farge er det på strong hold. Grå eller hvit? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Tusen takk. Hvor får man egentlig kjøpt Renati? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nesten hvilken som helst frisør. Ellers selger de det vel også på www.balsam.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Blir den litt for sterk kan du gni den i henda litt og helle på litt vatn. Da vert den mjukare og lettare å forme med. Dette gjer også at du ikkje treng så mykje vatn til ''wet look'' Endret 20. juni 2007 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Både Strong Hold og den originale har grå boks med sort lokk. Jeg har også ganske kort og tynt hår, og jeg har prøvd alle 3 (det finnes også en hvit). Jeg anbefaler deg den originale (ikke Strong Hold). SH er for hard, og jeg hadde problemer med å få ut alt av håret i dusjen. Kjøp den originale, 160 kr. Kan kjøpes på nesten alle frisørsalonger Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Skal du ha en hårvoks som funker eller skal du kaste penger ut av vinduet ved å kjøpe BILLIG søppel på dagligvareforretningen? Uansett, DAX wax. Enten den røde eller den grønne. Men kjøp en Dax shampoo i samme slengen. Av de mange forskjellige jeg har prøvd, er disse to de beste. 8905518[/snapback] Har fått høre fra forskjellige frisører og venner at DAX sliter veldig på håret i forhold til andre hårprodukter, noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Fudge hair shaper! Et alternativ til renati i samme prisklasse. Bedre enn renati etter min mening. Grå boks med oransje lokk... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Tusen takk for svar. Blir vel Renati siden flest ha anbefalt den. Skal til byen i morgen så jeg kjøper da . Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Renati er bra, prisklassen her er rundt kr. 150 +. Stor forskjell på dyrere og billigere produkter. Bra ting også fra KMS. Sakene fra Nikita er også bra. Vil fråråde deg Dax da dette er veldig vanskelig å fjerne ved vask med mindre du bruker Zalo (tøyser ikke!) Konsistensen til Dax-produkter er jeg ikke fornøyd med, virker klissete og fett. Den varianten i lilla er lettere å fjerne, men har dårligere hold, og da faller jo poenget bort. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Dax ødelegger håret. Ikke bruk dette. ID, Renati, Maria Nila og slike vokser funker greit. Jeg kjører Define akkurat nå, men tenkte å prøve ut ene Wax'en til H/M Koster 30kr, og er vist veldig god. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Dax ødelegger håret. Ikke bruk dette. ID, Renati, Maria Nila og slike vokser funker greit. Jeg kjører Define akkurat nå, men tenkte å prøve ut ene Wax'en til H/M Koster 30kr, og er vist veldig god. 8913017[/snapback] H&M wax og gelwax er geniale begge to. Annbefalles for de som ikke vil bruke alt for mye på hårprodukter. Ellers så er Fudge, Renati og Sebastian og annbefalle. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Syns Fudge lukter bedre enn Renati, men er også fetere. Så om du har tørt hår så vil jeg anbefale Fudge, har du fet hår så ikke bruk Fudge, men bruk KMS, Renati eller American Crew Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan du betale 160 spenn for Renati da? Da har du kvalitet ihvertfall. 8905810[/snapback] Renati ftw. Lukter godt gjør den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå