Kymera Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har en bærbar Dell Inspiron 6400, og nå i den siste tiden har "e" tasten blit hyper følsom. Med en gang det kommer noe tyngde på den står det tusen e'er på skjermen. Nå har jeg en måned eller to igjen av garantien, men jeg tenkte hvis noen av dere visste hvordan å fikse dette enkelt og uten å bryte med reglene av garantien så hadde det vært dritbra Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Bare send en mail til Dell, er det noe som du har klart å ødelegge selv? BTW, Supporten til Dell er Konge *hint* Lenke til kommentar
Kymera Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Bare send en mail til Dell, er det noe som du har klart å ødelegge selv? BTW, Supporten til Dell er Konge *hint* 8905632[/snapback] Nei, jeg veit ikke... Den blei baree klikk etter en stund. Men så er jo "e" tasten en av de mest brukte tastene kan jeg tenke meg... Ja, Dell sin support ere dritbra! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Da er det nok garanti sak, så bare send en mail til de. Så har du nok et nytt tastatur på døren i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå