HoaXed Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kan man ikke koble PS direkte i router? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Kan man ikke koble PS direkte i router? 8905516[/snapback] Den fins ingen annen mulighet en det jeg tegner. Følg med, rutern er i leiligheten under meg. Skal jeg borre hull i gulvet da? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 er vel ikke noe direkte problem å lage et lite hull til en kabel ? Bare tette rundt TP-kablen.. Det er vel mulig å kjøpe en router eller lignende som tar i mot det trådløse nettet. og du kan dele ut nett til pc og ps2 med den.. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 er vel ikke noe direkte problem å lage et lite hull til en kabel ? Bare tette rundt TP-kablen.. Det er vel mulig å kjøpe en router eller lignende som tar i mot det trådløse nettet. og du kan dele ut nett til pc og ps2 med den.. 8905608[/snapback] HÆ jeg har jo ruter ned. skal jeg skaffe en til da? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ja noe sånt.. men skjønner ikke helt hva problemet med å legge en kabel ned gjennom gulvet er.. Du får jo mye bedre tilkoblig også.. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ja noe sånt.. men skjønner ikke helt hva problemet med å legge en kabel ned gjennom gulvet er.. Du får jo mye bedre tilkoblig også.. 8905646[/snapback] Er jo dette som er vanlig. Men kan man ikke bruke USB Wireless dongle til PS2? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 er vel ikke noe direkte problem å lage et lite hull til en kabel ? Bare tette rundt TP-kablen.. Det er vel mulig å kjøpe en router eller lignende som tar i mot det trådløse nettet. og du kan dele ut nett til pc og ps2 med den.. 8905608[/snapback] HÆ jeg har jo ruter ned. skal jeg skaffe en til da? 8905618[/snapback] Det NeXz mener er at du kan kjøpe en bridge eller ruter med WDS og bruke kabel mellom denne og PS2'n ... og annet datautstyr forøvrig .. NeXz: strekking av kabel virker vanskelig da det er snakk om en leilighet som trådstarter IKKE eier .. med mindre man har snill nabo da :!: Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Ja noe sånt.. men skjønner ikke helt hva problemet med å legge en kabel ned gjennom gulvet er.. Du får jo mye bedre tilkoblig også.. 8905646[/snapback] Er jo dette som er vanlig. Men kan man ikke bruke USB Wireless dongle til PS2? 8905662[/snapback] Vet ikke as. Men hva syns dere om tegningen min a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå