Gå til innhold

Folk du ikke kjenner som ringer.


C-maister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skjedd fleire ganger at eg har fått telefonar frå ikkje-norsk-talande i Oslo-området. Tar sjeldan telefonen når eg ser eit nummer frå det området, iallefall ikkje om det er midt på natta.

 

Eg vil påstå det er skumlare dersom noko du kjenner rynger midt på natta, då kan det faktisk være noko som har skjedd.

Lenke til kommentar

Er det noen jeg kjenner så svarer jeg. Er det et ukjent nummer så svarer jeg ikke før jeg har søkt opp nummeret og fått vite hvem det er.

Folk med skjult nummer svarer jeg aldri.

 

Er ikke så veldig skummelt egentlig. Kan ikke si at det kommer ut en teskje løsmasse bak, hver gang det ringer om natta. Er da veldig lite man kan gjøre meg over telefon.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg har hatt et par sånne, men det pleier ikke å bli et problem, jeg har aldri lyd på om natten og det skal en del til å vekke meg når jeg først har sovnet.

 

Jeg har dog hatt en som ringte og kjeftet fordi det var en som bodde i huset vårt (visstnok) hun skulle ha tak i og det var ikke snakk om at det var feil nummer, jeg dekket visstnok bare over for vedkommende. Det er jo festlig. I tillegg har jeg en som jeg mistenkte lagret feil nr når hun skulle legge noe inn, og der har jeg fått en 8-9 tlf, gjerne midt på natten. Det tok et par "sorry har feil nr" før hun skjønte et visst mønster i det hele.

 

Feilsendte SMS med kjærlighetserklæringer, unnskyldninger for fyllaoppførsel fra folk jeg ikke kjenner og invitasjoner til vorspiel etc er derimot bare morsomt :) Med telefonkatalogen.no er det ganske lett å oppdage hvem det er uansett.

Lenke til kommentar

- Lagret nummer / nummer jeg kjenner igjen besvares, da det som regel er av alvorlig art. Men en liten klype salt, riktignok. Har et par kamerater som synes det er veldig viktig å informere meg om at de har funnet/sett noe eller bare vil prate etter et par pils.

 

- Ukjent nummer. Tas ikke første gangen. Ringer det igjen, søker jeg det opp på telefonkatalogen.

 

- Skjult nummer besvares aldri.

Lenke til kommentar

Hver gang et ukjent nummer ringer meg, er det alltid noen kjentfolk som har lånt en telefon.

Tar aldri telefonen om natten mitt i uka når jeg sover.

 

Men er jo ikke skummelt når det ikke er et kjent nummer som ringer, kan være feil nummer, noen som låner telefon, elller noen med nytt nummer. eller kanskje jeg ikke har nummeret til vedkommende, men kjenner han/hun. :)

Lenke til kommentar

Nei, syns ikke at det er skummelt. Har skjedd meg et par ganger, men da har det vist seg at noen kamerater har gitt nummeret mitt til noen jenter som ringer og er så interessert i å møte meg for jeg er så kjekk og sånt(de har vel parkert utafor huset et par uker elr no da)

 

Og de prøver seg tilogmed på et par sleipe triks som f.eks: jeg har ei venninne som er interessert også og middag på McDonalds.

 

Sier alltid høflig nei (ganske trøtt og omtåka før jeg legger på)

 

Så får jeg en melding eller blir ringt morran etterpå av en kamerat som sier: "Er du homo eller? Her ringer det ei/to flotte jenter og vil gå ut med deg også sier du nei?

 

Av en eller annen merkelig grunn får jeg alltid det for meg at de var mer interessert i en latter enn meg :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...