Zachzi Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Heisann! Planlegger for tiden å kjøpe meg en printer. På dette området er jeg helt grønn så jeg trenger litt hjelp. Printeren skal i hovedsak printe ut bilder som jeg har tatt med mitt digitale kamera. Hvilken printer passer best til dette formålet ? Bør helst ikke være så dyr, men vil heller ikke ha en printer som er utrolig dyr i drift. Det vil si blekkpatroner som koster mer enn printeren og sånt som det... Noen som har noen linker til tester av printere ? -Zachzi Lenke til kommentar
*T* Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hva mener du med ikke så dyr? 1000? 2000? I allefall... Canon s750 er jo alltids en bra skriver til foto, koster vel mellom 1500-2000kr mener jeg. Canon har billigst blekk av alle merkene, samt at de har separate fargepatroner. Finnes minst like mange skrivere som det finnes meninger. Ta en titt HER Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Takker for svaret. Under 2000 er greit. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Finnes minst like mange skrivere som det finnes meninger. Ta en titt HER Ser at testen av s900 er fra Fredag 8. februar 2002... Har det ikke kommet bedre printere etter dette ? Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 lurer også på det...kommer en ny fra canon nå tror jeg Lenke til kommentar
*T* Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Denne er litt nyere, ble publisert 13.01.03 Men den er vel ikke direkte rettet mot fotoskrivere... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Enig med det som blir sagt ovanfor; hold deg til Canon. Hadde dette tidlegare, men gjekk over til Epson 895 for eit år sidan p.g.a at denne modellen ga dei beste fotoutskriftene i si klasse. Problemet er berre at den er temmelig grisk på blekket, og der er det jo Canon har sitt store fortrinn p.g.a seperate patronar. Og kvaliteten på bileta er så og seie umogleg å sjå. Så konklusjonen er nok at du bør kjøpe Canon (det gjer i allefall eg neste gong!). Innafor di prisklasse ville eg satsa på i550 eller i850. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå