NgZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Eg såg humoren i annonsen samtidig som eg fullt og forståelig skjønner ka som blir meint. I win! 8906297[/snapback] Me too! Får jeg en annenpremie? Til de som de som babler om fanboyisme og det som verre er her: Dersom dere faktisk ikke ser humoren i den annonsen, er det dere som har et (fanboy-)problem. Endret 20. juni 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Denne tråden stinker av fanboyisme og uvitenhet. 8905800[/snapback] Alle forstår nok hva Komplett mener her, men annonsen er jo likevel litt morsom... Synes egentlig at den desperasjonen enkelte her forsvarer 360'en med og totalt manglende evne til å se humoren i annonsen stinker mye mer av "fanboyisme" enn denne tråden 8905903[/snapback] Helt enig med deg, jeg ville bare understreke det som mer generelt kom frem av tråden (som alltid skjer). Jeg forsvarer ikke 360 eller noen annen konsoll her om du tror det. Lenke til kommentar
serf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe den var morsom, men som en del andre her, så skjønner jo en hva de mener. Men hvorfor folk begynner å redegjøre for hva komplett egentlig mener med "solid" det skjønner jeg ikke. Come on! It's funny!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Lo godt jeg også, og ser egentlig ikke hva det er å forsvare. Er vel mer personen som startet tråden enn saken som vekker kampviljen hos folk virker det som, og i denne tråden må jeg si at mr.Fanboy har vært den jeg minst har tenkt "fanboy" om når jeg har lest denne tråden.. Nei, man må kunne fleipe med sitt eget om man skal tillate seg og fleipe om andres, og dette bør noen og enhver huske her inne Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Lo godt jeg også, og ser egentlig ikke hva det er å forsvare.Er vel mer personen som startet tråden enn saken som vekker kampviljen hos folk virker det som, og i denne tråden må jeg si at mr.Fanboy har vært den jeg minst har tenkt "fanboy" om når jeg har lest denne tråden.. Nei, man må kunne fleipe med sitt eget om man skal tillate seg og fleipe om andres, og dette bør noen og enhver huske her inne 8907119[/snapback] bra sagt Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Joda. Jeg er ihuga 360-fan, så jeg så bare til en viss grad humoren i posten din, fanboy. Men for all del, jeg har ledd mye av PS3 (PS3 grill *humre*) så jeg skal ikke gå rett på personangrep Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Og da tar moroa slutt for denne gang. Noen lo, noen gråt og noen ble sinte, slik det alltid er i konsolldiskusjoner her, enten det er humoristisk ment eller ikke. Moderator sitter og drømmer om sin Vic-20. Det var solid spillmaskin det. Geir Edit: Fælt til leifer idag, da... Endret 20. juni 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg