Gå til innhold

en aldri så liten feil i en "annonse" på komplett

Anbefalte innlegg

Solid kan bety mer enn du tror, Fanboy. I dette tilfellet mener nok Komplett.no solid i en annen sammenheng enn du tror.

Og angående solid som vår kjære Fanboy mener:

Min Xbox 360 tåler veldig mye, har hatt den i godt over et år og den fungerer helt fint. Har fraktet den annenhver helg, i tillegg til å ha hatt den med en god del til venner.

Denne tråden stinker av fanboyisme og uvitenhet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Solid kan bety mer enn du tror, Fanboy. I dette tilfellet mener nok Komplett.no solid i en annen sammenheng enn du tror.

8905800[/snapback]

Jepp man ser jo hva de mener dersom man leser resten av setningen, men folk leser det de vil lese :)

Lenke til kommentar
"bare en", du skal slippe og byte noko du har kjøpt for fleire tusen kroner..

produkt kan feile..men 3-4 ganger av samme varen som mange har opplevd..?

x360 har vært, trur det er bedre no men likevel ein trøblete konsoll..

litt artig var denne annonsen, men likte ps3 annonsen like godt..på lager igjen liksom..:p

8905613[/snapback]

Ja, bare en.

Det var ment som humor. Sånn.

Lenke til kommentar
Denne tråden stinker av fanboyisme og uvitenhet.

8905800[/snapback]

Alle forstår nok hva Komplett mener her, men annonsen er jo likevel litt morsom... Synes egentlig at den desperasjonen enkelte her forsvarer 360'en med og totalt manglende evne til å se humoren i annonsen stinker mye mer av "fanboyisme" enn denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Jeg har all min grunn til å kalle han det. Innleggene hans er dårligere oppbygd enn min søster, som forøvrig er 8 år.

8905722[/snapback]

Nå vet jeg ikke hvordan din søster er bygget, men når man kritiserer andres innlegg kan det jo være en fordel å være nøye med sitt eget :D

8905767[/snapback]

Når man er 8 år er man jo dårlig oppbygd. Vokser i mange år etter det :p

Lenke til kommentar

Beklager, men folk som slenger kommentarer rundt en persons alder har jeg veldig lite respekt for, om dere så har problemer med denne personen og synes han oppfører seg barnslig er det ingen behov for å toppe den barnsligheten med å oppføre seg like barnslig.

Om så enkelte tolker dette som et angrep mot deres kjære konsoll, kan likevell tolkningene av kompletts beskrivelse av X360 være noe helt annet, og selv om X360 er en solid maskin er det ikke å legge under et bord at "3 rings of death" tråder har vært litt mer overflødig enn normalt.

Nå var dette sikkert ikke meningen i kompletts annonse, som det er sagt før. Men dette innleder likevell ikke til heksejakt av trådstarter.

Rapporter, foresten.

Lenke til kommentar

Det er rimelig innlysende at Komplett mener Xbox 360 har etablert seg som den mest solide konsollen på markedet. Oi, det var akkurat det som sto der jo. Skjønner ikke at det går an å misforstå det. La oss bla opp noen synonymer. 360 har best markedsandel, 360 er populær, 360 er en suksess, 360 har god markedsposisjon osv.

Lenke til kommentar

Øhh.. ja vel :D "Så en feil på komplett.no " De sier jo det så de skal selge litt bedre da ;P Bare lurt av de... De mener ikke at den tåler mye da vøttu. Mest solide ! Mener vel at det er den beste konsollen som er ute på markede da vøttu ;P Tenk liitt da :D Mhm.. Ser du !

Lenke til kommentar
Øhh.. ja vel :D "Så en feil på komplett.no " De sier jo det så de skal selge litt bedre da ;P Bare lurt av de... De mener ikke at den tåler mye da vøttu. Mest solide ! Mener vel at det er den beste konsollen som er ute på markede da vøttu ;P Tenk liitt da :D Mhm.. Ser du !

8906169[/snapback]

Selvfølgelig sier de ikke at konsollen har en lei tendens til og bryte sammen.

Og til alle som tror at jeg ikke skjønte hva komplett mente i beskrivelsen: think again.

Endret av Fanboy
Lenke til kommentar
Det er rimelig innlysende at Komplett mener Xbox 360 har etablert seg som den mest solide konsollen på markedet. Oi, det var akkurat det som sto der jo. Skjønner ikke at det går an å misforstå det. La oss bla opp noen synonymer. 360 har best markedsandel, 360 er populær, 360 er en suksess, 360 har god markedsposisjon osv.

8906122[/snapback]

Jeg har ikke misforstått det heller , men hvis man ser på det som står der å en annen måte blir det jo litt ironisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...