Gå til innhold

en aldri så liten feil i en "annonse" på komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da nærmest et faktum at X360 per dags dato er markedets mest "solide" konsoll, i hvert fall i overført betydning som brukes her. Det skjønner selv en fanboy.

8905242[/snapback]

Ikke denne fanboyen, om det har noe med at han er 12 år gammel, eller hvor trangsynt han er vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
En aldri så liten feil? Nei, tror nok det er en anelse rett det de sier.

Wii er isoporplata, X360 er sementen og PS3 er mursteinen, haha, tok du den? Toppa heile driten :p

8905260[/snapback]

yes den tok jeg :)

Endret av Fanboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Håper det var noen som skjønte  at det var den ganske høye failure raten til 360 jeg siktet til her.

8905278[/snapback]

ja men det er ikke hva de sikter til i annonsen...

lær deg og les før du skal mobbe en annen konsoll, virker rimelig desperat når du leter fram noe og snur på det...finner du ikke på noe bedre?

Lenke til kommentar

"bare en", du skal slippe og byte noko du har kjøpt for fleire tusen kroner..

produkt kan feile..men 3-4 ganger av samme varen som mange har opplevd..?

x360 har vært, trur det er bedre no men likevel ein trøblete konsoll..

litt artig var denne annonsen, men likte ps3 annonsen like godt..på lager igjen liksom..:p

Lenke til kommentar

Hehe.. måtte flire når jeg leste det jeg også.. Bare en :p Ms og xbox 360 har i allefall senket forventningene til hwkvaliteten i konsoller.

Og til alle som kalle fanboy for en 12 åring, og samtidig kommer med personangrep. Gratulerer.. mulig dere ikke er 12, men dere oppfører dere som om dere var det.

Lenke til kommentar

Jeg har all min grunn til å kalle han det. Innleggene hans er dårligere oppbygd enn min søster, som forøvrig er 8 år.

Han leter alltid etter ting for å for å skrive stygge ting om 360, noe han håpløst feiler i, han finner jo bare tull.

Dessuten, min Xbox funker, alle kompisene mine sine funker. Min PS3 bråker som et uvær, fikk ny, den jeg har nå bråker også. Gidder ikke å bytte den inn uansett.

Mitt ord mot ditt ord, skjønner?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Jeg har all min grunn til å kalle han det. Innleggene hans er dårligere oppbygd enn min søster, som forøvrig er 8 år.

8905722[/snapback]

Nå vet jeg ikke hvordan din søster er bygget, men når man kritiserer andres innlegg kan det jo være en fordel å være nøye med sitt eget :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...