EC Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Vi har tatt en titt på Raidmax fra Microplex. Du finner review'et her. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Nå funker det Yummy Det som er kjedelig er at alle for de tog da er ikke det morsomt lengre. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvor mye veier det kabinettet? Har lyst på et til å dra med på lan, da chieftecet er tungt Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Bestilte alu versjonen på microplex igår, kommer vel neste veke. Etter å ha lest "testen"(virket litt slapp) er eg forsåvidt betrygga på at d er et bra kjøp. Eg sleit litt med å finne ut kem som er produsent av Raidmax - noen om har peiling? Bestillte også Lepont 320W til 395,- som forhåpentlig er stille nok til at den forblir umoddet...(tvilsomt 8)) Bestilte også taisol heatpipe, så kanskje eg bytter den med min alpha pal8045. Epox 8k5a2+ xp2000 palomino maxtorDMplus9 120GB, audiophile2496 Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvor mye veier det kabinettet? Har lyst på et til å dra med på lan, da chieftecet er tungt [/quote Er ikke sikkert, men det er ikke tungt. tipper 4,5 kg Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 kan ikke tenke meg at det veier veldig mye mer enn 6099B kabinettet mitt, og det veier 3,2 kg (måtte sjekke, for det var så f*rbanna lett da jeg åakka det opp) Lenke til kommentar
Tusenkunstner Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hva er forskjellen på disse to? FU7778GB: Raidmax Miditower, Aluminium m/vindu - Leveres uten strømfors. Ventes inn: 15.03.03 895,00 FU7798GW: Raidmax Miditower, Aluminium m/vindu - Leveres uten strømfors. Ubekreftet lev.dato 895,00 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har nettopp kjøpt dette kabinettet og er veeeeeeldig fornøyd Men jeg har et par problemer... - Hvordan fester jeg ledningen fra led'en som viser om pc'en er på eller ikke? Den er 3-pins, men på hovedkortet er det bare plass til 2-pins... Jeg vet det skal gå.... Noen som har peiling?? - Hvor skal jeg feste ledningene fra usb'en i fronten til hovedkortet? Det står usb på hovedkortet, men ikke noe mer... Noen som har peiling?? Håper dere klarer å svare på spørsmålene mine MVH LaStrada Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 kan ikke tenke meg at det veier veldig mye mer enn 6099B kabinettet mitt, og det veier 3,2 kg (måtte sjekke, for det var så f*rbanna lett da jeg åakka det opp) 3.2 kg? Det må jo nesten være morro og flytte på da Jeg har bært maskinen min 500 meter, det var ikke morro (Chieftec veier en del ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå