JOB Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Fatter skal ha ny PC til kontorbruk (kun Word, e-mail, internett o.l.) Dette fra PS Data virker ok: http://www.psdata.no/default.asp?prodinfo=K7N420PRO Fins det andre liknende tilbud? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hva med ei ferdig pakke fra psdata? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hva med ei ferdig pakke fra psdata? Høres ut som et meget bra valg hvis du går for denne løsninga, så samt pc'en skal brukes til Word og standard-applikasjoner. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hva med ei ferdig pakke fra psdata? Høres ut som et meget bra valg hvis du går for denne løsninga, så samt pc'en skal brukes til Word og standard-applikasjoner. enig. b|real har du endret avatar? takk. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det eneste jeg ville ha byttet ut i den pakka er hovedkortet! har bare dårlige erfaringer med det, har bestilt den pakken der en god del ganger, men har i de siste bestillingene byttet ut hovedkortet med Msi K7T Turbo2 kortet, mye mer stabilt. har vel en 4-5 av MS6378XL korta liggende deffekt på kontoret .. Men bortsett fra hovedkortet holder den maskina i lange baner, Merk att det hovedkortet jeg annbefaler i stedet IKKE har innebygd VGA/Grafikk kort eller LAN/Nettverks kort, dette må kjøpest i tilleg! Lenke til kommentar
JOB Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Hva med ei ferdig pakke fra psdata? Jeg hadde visst lagt inn feil link, det var nemlig denne jeg mente. Takk for svar! Tenker jeg går for denne pakken, men med K7T-hovedkortet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 enig. b|real har du endret avatar? takk. Til hva da? Du mener om jeg har endret fra det pene annsiktet mitt til min nåværende? I såfall så er svaret JA. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Husk Skjermkort!!! og eventuelt også nettverks kort da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå