Gå til innhold

CPU id corrupt:feil i program eller bare ustabilt?

Anbefalte innlegg

Leker meg med litt klokking opp og ned (mest opp, igrunn), men når jeg skal validere klokken/superpi etc. med CPU-Z sier den at filen er corrupt. Systemet er allerede ustabilt når jeg får denne feilmeldingen, men jeg trodde C-Z bare validerte klokken, og ikke hvorvidt systemet er stabilt eller ikke.

Er dette feil i programmet, eller beviser det bare at PCen ikke er stabil på disse hastighetene (dreier seg om 3,6ghz og oppover)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leker meg med litt klokking opp og ned (mest opp, igrunn), men når jeg skal validere klokken/superpi etc. med CPU-Z sier den at filen er corrupt. Systemet er allerede ustabilt når jeg får denne feilmeldingen, men jeg trodde C-Z bare validerte klokken, og ikke hvorvidt systemet er stabilt eller ikke.

Er dette feil i programmet, eller beviser det bare at PCen ikke er stabil på disse hastighetene (dreier seg om 3,6ghz og oppover)

8904440[/snapback]

Har det samme problemet. Prøv å validere flere ganger. Tror det er fordi pcen er så ustabil at det blir feil i filen du lagrer.

Lenke til kommentar
var det jeg også fryktet.. den failer jo orthos etter omtrent to sekunder på alle testene, så det er jo ikke stabile greiene.. men skulle gjerne fått en validering, altså  :hmm:

8909303[/snapback]

Jeg prøvde flere ganger og til slutt fungerte det, så prøv å validere flere ganger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...