Gå til innhold

Ny telefon a la SE Z710i

Anbefalte innlegg

Mistet mobilen min ute på bergen by i helgen... ser ikke ut til at den har havnet hos noen ærlig sjel ettersom den fortsatt er søkk vekk... :cry:

Elsket virkelig den telefonen, den var pen, hadde alle funksjonene jeg trengte.. det eneste var at den var litt i tykkeste laget for å ha nede i bukselommen.

Så spørsmålet blir egentlig

Har det kommet eller kommer det innen noen måneder en ny klapptelefon med minimum likeverdige men helst bedre funksjoner/utseende enn z710i? - Og kanskje litt tynnere?

Ellers er det bare å komme med helt andre forslag såfremt mobilen er revolusjonerende god ift pris..

- Prioriterer da program, kamera, utseende...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Z710i selv! Meget fornøyd :)

Så langt jeg vet har det ikke kommet noen nye i samme serien, og om det kommer snart aner jeg ikke. Forstår det er kjedelig å kjøpe akkurat samme telefonen, samme hvor fornøyd du var med den. Du skal ikke utelukke helt andre mobiler da, for det finnes mye bra!

Lenke til kommentar

vurderer stadig mer å slå på stortromma og skaffe meg en smartmobil isteden.. eller kanskje en klapptelefon med smartmobilfunksjoner...

Lett fram disse telefonene.. men jeg finner ingenting om lanseringsdato, pris eller noen tester for den del... noen som kan hjelpe meg med råd/info når det gjelder disse telefonene?

* HTC S420 Erato

* I-mate Ultimate 9500

Jeg tipper begge er langt over budsjettet mitt.. men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...