-HaZeN- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Mistet mobilen min ute på bergen by i helgen... ser ikke ut til at den har havnet hos noen ærlig sjel ettersom den fortsatt er søkk vekk... Elsket virkelig den telefonen, den var pen, hadde alle funksjonene jeg trengte.. det eneste var at den var litt i tykkeste laget for å ha nede i bukselommen. Så spørsmålet blir egentlig Har det kommet eller kommer det innen noen måneder en ny klapptelefon med minimum likeverdige men helst bedre funksjoner/utseende enn z710i? - Og kanskje litt tynnere? Ellers er det bare å komme med helt andre forslag såfremt mobilen er revolusjonerende god ift pris.. - Prioriterer da program, kamera, utseende... Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har Z710i selv! Meget fornøyd Så langt jeg vet har det ikke kommet noen nye i samme serien, og om det kommer snart aner jeg ikke. Forstår det er kjedelig å kjøpe akkurat samme telefonen, samme hvor fornøyd du var med den. Du skal ikke utelukke helt andre mobiler da, for det finnes mye bra! Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 vurderer stadig mer å slå på stortromma og skaffe meg en smartmobil isteden.. eller kanskje en klapptelefon med smartmobilfunksjoner... Lett fram disse telefonene.. men jeg finner ingenting om lanseringsdato, pris eller noen tester for den del... noen som kan hjelpe meg med råd/info når det gjelder disse telefonene? * HTC S420 Erato * I-mate Ultimate 9500 Jeg tipper begge er langt over budsjettet mitt.. men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå