Vowels Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Rundt tusenlappen for syv vinyler er forsåvidt ok, men må også tenke på toll og at den veier tre kilo! Er nok ikke fan nok til å kjøpe den, men er man skikkelig interessert i bandet skjønner jeg godt at den er fristende. Det som virker mest interessant for min del er vel Of Stone, Wind and Pillor EPen på vinyl da man alltids skal klare å skaffe de andre ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Nytt album ute for de som ikke har fått med seg det. Marrow of the Spirit. Jeg må si at dette er absolutt top notch fra Agalloch! Utrolig stemningsfylt som vanlig, og med en vanvittig driv. Hva syns folket? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Var ikke engang klar over at de hadde gitt ut noe nytt. Så skal gi det noen gjennomlynttinger før jeg kommer tilbake med noe mer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ligger å hører å siste utgivelsen i dette øyeblikk, dette er stemningsfyllt og steinbra greier etter min mening Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Nyskiva er knall ja. Black Lake Nidstång er så helvetes deilig. Lenke til kommentar
chrononaut Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tror egentlig siste skiva er deres beste. Synes de spriker litt for mye på de tidligere skivene, mens denne er enda mer gjennomført og stilren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Eg er helt enig! Alle låtene på denne plata her sitter som spikret, og det kunne eg si til meg selv ved første gjennomlytning. Så blir den jo bare bedre og bedre etterhvert som man hører på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå