Kakebakelate Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hørte Agalloch for ei ukes tid siden, har falt helt for Ashes Against the Grain. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Kommer anmeldelsen av Pale Folklore? Det har gått en stund uten den. Forresten leste jeg et sted at "klikkelyden" i The Lodge er hodeskallen til en hjort slått mot noe ... Nei, pr. i dag har jeg ikke tid å sette av til dette. Men legger den gladelig til om noen har lyst til å bidra med akuratt den. Det stemmer at de har brukt hodeskallen til en hjort, ja. De har en DVD in the making, dvs, den skulle vel egentelig vært ute. Dessuten jobber de med et nytt full-lengde album som skal utgis i 2010. Spennende! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hørte Agalloch for ei ukes tid siden, har falt helt for Ashes Against the Grain. Pale Folklore er det beste albumet synes jeg Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Står mellom Pale Folklore og The Mantle her, klarer ikke bestemme meg Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg syntes nok The Mantel er best. Kanonbra album! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 AGALLOCH - The Silence Of Forgotten Landscapes AGALLOCH - The Silence Of Forgotten Landscapes (DVD) First-ever DVD from the mighty Agalloch. The main feature of this DVD is a show recorded on March 29, 2008 in Belgium -- eight tracks culled from the band's three albums to date, totaling over 70 minutes. Features another 50 minutes of extra material, which includes about 10 minutes of original music written and performed by John Haughm. [by request of the band, $2.50 of each DVD sale will be donated to a nature preservation society that protects parts of northern Belgium and southern Holland.] http://www.theomegaorder.com/AGALLOCH-The-...-Landscapes-DVD Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Grisefett! Den skal kjøpes! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Et band eg har tenkt lenge på at eg skulle sjekke ut. Må se og få handlet noen av platene. Og live dvden funker sikkert og fint som en introduksjon til bandet! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 herlig band, oppdagde de for noen måneder siden og elsker det. not unlike the waves og a desolation song er utrolig herlige låter, HELT unikt! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Et band eg har tenkt lenge på at eg skulle sjekke ut.Må se og få handlet noen av platene. Og live dvden funker sikkert og fint som en introduksjon til bandet! Du burde skjekke ut The Mantle først. Hvis det gir mersmak kjører du på med mer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tenker eg handler de 2 første og dvden i en og samme order fra omega Setter dem lavere pris på pakker forresten? En side eg aldrig har brukt før. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Må si meg noe skuffet over hvordan bandet fungerte live. Manglet spessielt på synkroniseringen, og var en del fuckups. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har hørt folk snakke om det før. Hvor og når så du dem? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Ah, ser av skrivemåten min at det ser ut som jeg var på en konsert med dem. Nei, dette er snakk om Silence of the Forgotten Landscapes DVD'n deres. Skulle uansett ønske jeg kunne sett dem live, tror det blir en opplevelse uansett hvor usynka de er. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Ah, sånn å forstå. Så DVD-en er ikke verdt kjøpet? Endret 25. april 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Jo. Enkelte deler henger på grip, mens enkelte andre er litt spe. Det er litt forstålig, det er ikke bare å fange Agalloch sin atmosfære. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Sant nok. Da tror jeg at jeg bestiller den ganske snart. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Denne frister det og handle! http://www.vivahaterecords.com/shop2/index.php?route=product/product&product_id=65 Eneste prisen er litt stiv. Endret 5. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ja. Så sykt bra ut, men aaaaaltfor dyrt Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Gief! Syns ikke prisen var så halvgæærn? Hadde jeg eid en platespiller hadde jeg definitivt kjøpt den. Endret 5. mai 2010 av Anathema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå