Gå til innhold

Agalloch, albumguide og diskusjon

Anathema

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Kommer anmeldelsen av Pale Folklore? Det har gått en stund uten den. :p

Forresten leste jeg et sted at "klikkelyden" i The Lodge er hodeskallen til en hjort slått mot noe ...

Nei, pr. i dag har jeg ikke tid å sette av til dette. Men legger den gladelig til om noen har lyst til å bidra med akuratt den. :)

Det stemmer at de har brukt hodeskallen til en hjort, ja. De har en DVD in the making, dvs, den skulle vel egentelig vært ute. Dessuten jobber de med et nytt full-lengde album som skal utgis i 2010. Spennende!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

AGALLOCH - The Silence Of Forgotten Landscapes

252435.jpg

AGALLOCH - The Silence Of Forgotten Landscapes (DVD)

First-ever DVD from the mighty Agalloch. The main feature of this DVD is a show recorded on March 29, 2008 in Belgium -- eight tracks culled from the band's three albums to date, totaling over 70 minutes. Features another 50 minutes of extra material, which includes about 10 minutes of original music written and performed by John Haughm. [by request of the band, $2.50 of each DVD sale will be donated to a nature preservation society that protects parts of northern Belgium and southern Holland.]

http://www.theomegaorder.com/AGALLOCH-The-...-Landscapes-DVD

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Ah, ser av skrivemåten min at det ser ut som jeg var på en konsert med dem. Nei, dette er snakk om Silence of the Forgotten Landscapes DVD'n deres. Skulle uansett ønske jeg kunne sett dem live, tror det blir en opplevelse uansett hvor usynka de er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...