ihandela Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei, Jeg skal strekke koaksialkabel langs brune lister og kunne tenke meg at fargen på kabelen var den samme, slik at man ikke så den så godt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i brun koaksialkabel? Lenke til kommentar
nidec Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tror det er vel vanskelig å skaffe noe annet enn hvit eller svart. En annen mulighet er å legge den bak listen hvis det er plass. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 eller du kan borre deg gjennom veggen, også legge kabelen der, for og så borre deg inn igjen der kontakten skal sitte er ikke sikkert dette går, spørs på layout'en til huset ditt Lenke til kommentar
ihandela Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Takk for svar. Det er gode ideer dere har og jeg skal sjekke dem ut. Har hørt om brun kabel før, men finner dem ikke noe sted på nettet. Hvis noen andre har hørt om det så gi meg et hint. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 søkte litt på google. fant noen utenlandske sider som selger brun coax: http://www.tvaerials.com/product.aspx?productid=279 http://www.dastv.co.uk/viewproduct.aspx?Product=580 Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Brune kabler har en tendens til å være ganske mørke, og langt i fra trefarget. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hei, Jeg skal strekke koaksialkabel langs brune lister og kunne tenke meg at fargen på kabelen var den samme, slik at man ikke så den så godt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i brun koaksialkabel? 8904227[/snapback] hva med å male kabelen brun ? legg litt tape på veggen og lista så ikke malingen går utover andre ting.. ellers kan du få tak i ganske små hvite kanaler som man bare klistrer på veggen, disse kan du fint male brun. vet de selger litt på clash, biltema osv, men det beste e kanskje å få tak i noen hos et elektrikker firma, stikk innom og spørr etter limkanaler. de er ikke dyre. Endret 20. juni 2007 av Krabba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå