oaasbak Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Etter formatering og reinstallering av XP har jeg faatt problemer med at en del taster paa tastaturet ikke er der de skal vaere. Norske bokstaver er borte, kroellalfa og tegn paa feil plass. Har riktig land/instillinger. En annen merkelighet er at musen slutter aa fungere hvis jeg ikke bruker den i ca 15 minutter. Etter rebooting funker den igjen. PCen fungerer selv om musen er frosset fast. Har Logitech cordless, men det er likedan naar jeg benytter gammelt tastatur/mus. Noen tips? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Du har antagelig installert US keyboard. Control panel - Regional & Language Options- Languages - Text services and input languages. Her kan du velge hvilket keyboard du har. Lenke til kommentar
oaasbak Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Mange takk! Det fikset problemet med tastaturet. Jeg hadde nok ikke vært grundig nok når jeg gikk gjennom innstillingene. Problemet med musepekeren er der fortsatt. Kan ikke begripe hva det er som gjør at den fryser når jeg ikke bruker den i løpet av 10-15 minutter. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 har du trådløs mus? isåfall kan det være at den hat gått i dvalemodus.. prøv å trykke på noen knapper, og så prøv å beveg den.. er sikkert ikke det, men er verd et forsøk Lenke til kommentar
oaasbak Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Dvalen er nok dypere enn som så. Hjelper heller ikke å trykke på connect-knappene på Logitech-musa og mottakeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå