John-Abruzzi Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 jeg skal kjøpe en mt5. den går i 55-60. er den da helt original? er det noen form for plombering i de? mange sier at de ikke har plomberinger men bare 2.5hk isteden får plomberinger? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Alt det du sier stemmer. Toppfart 55-60. 2.5hk pga den ble lagd under de gamle reglene og er helt lovlig, er en ren 2.5hks motor, i stedet for en nedplombert motor som de nye benytter. Dermed mye bedre å kjøre også. Trim får du haugevis om det er ønskelig. Lykke til:) Endret 20. juni 2007 av scoot Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 det er flott men de sylinderene som selges på so som er ca 10-12 hk elns. hvordan vil den gå med de? det er jo en firedobling av hk sånn cirka Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ikke stol på tall Men den vil gå merkbart bedre, du vil vel også kunne bikke 100kmt med fulltrim. Dog da på en lang lang slette, niplene på tanken og tung dreving, hehe. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 hehe. nipplene på tanken men originalt, er de lette å dra på bakhjulet å er det en bra moped til å leke seg med? hva veier den forresten? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Bakhjulsmaskin deluxe! Men ikke orginalt tror jeg, men de har så mye tyngde bak, så de er dritlette å få på hjul med litt power og lett dreving, tåler mye herjing Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 gleder meg ass Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 ang trim. viss jeg kjøper den sylinderen, hva annet må jeg kjøpe? de selger jo ikke veiv. hvor mye tåler den originale? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Orginale tåler litt. Du bør ha større forgasser, er ikke sikker på om det er 19 eller 21mm som er andbefalt. Men du bør satse på forgasser, sylinder og evt trimpotte? Kanskje også trimreed. Innsug og dyser må du også huske da http://www.speedoptions.no/index.php?main_...a569048990d52d3 http://www.speedoptions.no/index.php?main_...a569048990d52d3 De + innsug og dyser bør vel gjøre jobben? Du får også trimpotte og innsug på mc-deler.com tror jeg Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 og, jeg skal bare legge litt varer i hnadlekurven på so. så får du sjekke om det er bra Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 ska me sjå, viss eg kjøper: 19mmforgasser (kanskje powerfilter viss ikke det originale passer da?) sylinderen innsug og dyser får jeg jo med byrde kanskje hatt reed og slik og men siden jeg skal leke meg litt å slik gidder jeg ikke legge ut så mye itilfelle den blir ødelagt. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Med trimreed blir den MYE mer spontan på gassen, så det anbefales å ha dette også (da blir det MYE lettere å dra bakhjul ) Ellers går den ganske bra med bare trimsylinder,men det er best om du har følgende: Trimsylinder 21mm Forgasser Innsug Trimreed +Dreving PS. Du må ha powerfilter, det orginale filteret vil ikke passe.. Endret 20. juni 2007 av HondaOlav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå