Øystein.F. Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Electronic Arts tek drastiske grep for å auke effektiviteten. Les mer Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vi kan altså vente maaange flere Sims spill i fremtiden, håper de prøver å være innoative akkurat der, vi trenger ikke flere helt like Sims spill... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Akkurat hva vi trenger. Flere EA-spill Lenke til kommentar
koronag Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg skulle til å bry meg, men så kom jeg på at jeg ikke eier en eneste tittel fra EA. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Den største avdelinga blir EA Games. Denne vil handtere nokre av dei bestseljande titlane til EA. Dette inkluderar spel som Need for Speed, Command & Conquer, Spore og Medal of Honor. Gikk jeg glipp av en lansering her, eller? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er ganske sykt at hele denne omorganiseringen skyldes en større satsing på The Sims! Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er ganske sykt at hele denne omorganiseringen skyldes en større satsing på The Sims! 8907612[/snapback] Tja, artikkelen sier det er et resultat av et eksperiment (med Sims) som tydeligvis gikk bra. Ser ut til at Sims får enda mer oppmerksomhet fremover, men denne endringer er ikke gjort alene for Sims skyld. Da får vi bare håpe det snart kommer et Sims hvor den kunstige intelligensen er kraftig nok til selv å flytte stoler for å komme frem, o.l.. Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Men hva med at separeringen fører til mindre intern kommunikasjon, noe som ofte legger en stor demper på kvalitet? Hmm, kanskje ikke kvalitet ikke er noe EA satser på Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Den største avdelinga blir EA Games. Denne vil handtere nokre av dei bestseljande titlane til EA. Dette inkluderar spel som Need for Speed, Command & Conquer, Spore og Medal of Honor. Gikk jeg glipp av en lansering her, eller? 8907591[/snapback] Nei, heller betydningen... Den største avdelinga blir EA Games. Denne vil handtere nokre av dei bestseljande titlane til EA. Dette inkluderar spel som Need for Speed, Command & Conquer, Spore og Medal of Honor. Ikke overraskene at de deler seg i en slik gruppering. Wii har gitt EA en liten vekker. Mange her glemmer at EA ikke bare er en utvikler, de er også en utgiver. EA har både laget og levert mange av verdens mest populære spillserier. Selv om enkelte titler har vært kastet ut på markedet, er fremdeles EA en av verdens største og beste utviklere. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hahaha, så ingenting er egentlig forandret, annet enn at de lager en egen avdeling for billige og grusomme spill. Huff. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Nei, de lager spill til den største andelen av gamere, casual gamers. Og kalle blant annet Wii Sports for grusomt er vel å gå litt vel langt... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Nei fysj. Mer EA. De gir jo ut drittspill som BF, Crysis og Warhammer. Ok, granted. De har kjøpt opp firmaene som lager de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ok så de omstrukturerer..hvem gjør ikke det fra tid til annen. Er det egentlig en nyhet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg