UrgeLoL Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 SingStar PS3 track list confirmed The PlayStation 3's upcoming karaoke sim and potential torture device not only boasts the distinction of being the first announced "next-gen" sing-along-a-thon, but highlights Sony's intention of letting you piece together your own version of SingStar by purchasing songs from a robust online store. You're still stuck with the songs packaged on the game's starter disc though, and while several lists have been floating around the internet for some time, the final track list had not been confirmed until now. Sony Computer Entertainment Europe has attested that the 30 tracks listed after the break (and originating from a promotional e-mail sent by a game distributor to retailers) will form SingStar's PS3 debut in Europe later this year. The songs destined to be mangled by your vocal chords include "Feel Good Inc." by The Gorillaz, "Losing my Religion" by REM and the somewhat insufferable "Beep" by the Pussycat Dolls. Mind you, "insufferable" is merely a matter of opinion -- far be it from us to question your enjoyment of modern music or the sound of a cat encountering a steam roller. UK retailers currently expect the SingStar starter disc to retail for £19.99, with a microphone bundle costing £39.99. Blink 182 - All The Small Things Blur - Coffee & TV Britney Spears - Toxic Coldplay - Fix You Gorillaz - Feel Good Inc. Gwen Stefani - Cool Junior Senior - Move Your Feet Macy Gray - I Try Musical Youth - Pass The Dutchie Ne-Yo - So Sick Orson - No Tomorrow OutKast - Hey Ya Primal Scream - Movin' On Up Pussycat Dolls - Beep Radiohead - No Surprises Razorlight - America REM - Losing My Religion Robbie Williams and Nicole Kidman - Something Stupid Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing Supergrass - Alright The Automatic - Monster The Cardigans - Lovefool The Fratellis - Chelsea Dagger The Killers - Mr Brightside The Stone Roses - She Bangs The Drums The Zutons - Valerie Twisted Sister - We're Not Gonna Take It U2 - Beautiful Day Weezer - Buddy Holly Wolfmother - Love Train Kilde Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Gleder meg mye til denne releasen. Har tilbragt mange timer i fylla bak en singstar mic. Er spesielt spent på SingStore. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er det noen som vet noe konkret om mikrofonene som kommer? Jeg har lest at de er tilpasset for å ligne ekte mikrofoner, men det er alt. Jeg er nysgjerrig på om de kommer ved lansering, om de er trådløse og om det finnes bilder? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...61&hl=+singstar Gi hos heller en fast dato, Sangene var bekreftet for 1.5 måned siden Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er det noen som vet noe konkret om mikrofonene som kommer? Jeg har lest at de er tilpasset for å ligne ekte mikrofoner, men det er alt.Jeg er nysgjerrig på om de kommer ved lansering, om de er trådløse og om det finnes bilder? 8904549[/snapback] Mikrofonene er ikke trådløs i første omgang, men det vil komme trådløse etterhvert Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 oki...spørs om jeg gidder å vente.. sikkert greit a ha noen i reserve seinere og. Takk for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå