Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama mi er utro

Gjest Tristmann

Anbefalte innlegg

Fy faen, hadde noe lignende skjedd meg hadde jeg slått broren min helseløs, så hadde jeg spurt han om det var verdt det. Deretter hadde jeg konfrontert dama og sagt at hun er en billig hore og slått opp. Jeg hadde sagt at hun fint kunne fortsette å suge kukken til boren min, men ville sagt at jeg hadde banka dritten ut av han og trynet hans så ut som en oppblåst pungrotte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen, hadde noe lignende skjedd meg hadde jeg slått broren min helseløs, så hadde jeg spurt han om det var verdt det. Deretter hadde jeg konfrontert dama og sagt at hun er en billig hore og slått opp. Jeg hadde sagt at hun fint kunne fortsette å suge kukken til boren min, men ville sagt at jeg hadde banka dritten ut av han og trynet hans så ut som en oppblåst pungrotte.

8918980[/snapback]

Du bør oppsøke hjelp..

Lenke til kommentar

Leste gjennom denne tråden i går kveld, og måtte lese den på nytt idag for å sjekke om jeg faktisk hadde lest riktig. At det går ann å bli utsatt for noe sånt er rett og slett ikke mulig for meg å skjønne.

Men en ting ang historien til trådstarter slår meg litt: Du sa at du skulle hente dama di hos broren din. Vil det si at de VISSTE at du snart kom ? Eller dro du 2timer tidligere og kom overraskende? Om du kom til nogenlunde avtalt tid kan det jo nesten virke som om det var "avtalt" mellom dem å "avsløre" forholdet sitt. For det kan virke som om det er noe som kan ha pågått en stund. Om kanskje ikke fysisk så hvertfall følelsesmessig.

En ting som er viktig er at du ikke klandrer deg selv hvertfall. Du hadde, som du sier, INGEN grunn til å mistenke at dama di har noe på gang med noen andre, og SPESIELLT IKKE med broren din..

Føler med deg. Forsøk å hold hode hevet og hev deg over de involverte.

Alle de som oppfordrer til vold: Hadde følt akkurat det samme selv, men det løser absolutt INGENTING.

Lenke til kommentar

Løser ikke vold det så løser MER vold det!

8918980[/snapback]

Du bør oppsøke hjelp..

8919144[/snapback]

Du også!

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar

Seriøst, vold løser ingenting. De av dere som foreslår det bør tenke over konsekvensene; Om han så juler opp broren sin, hvordan tror du broren får det da? Tror du han ligger på sykesenga og angrer seg på det han gjorde, eller tror du han er forbanna fordi han fikk juling av sin egen bror?

Uansett, det jeg foreslår er at du inviterer "dama" di over, snakker litt, så bare plumper du rett ut med det; "Hvorfor gjorde du det?"

Om hun ikke kjenner 10 kniver i hjertet akkurat da, nei da er hun ikke menneskelig.

Og anngående broren din hadde jeg nok bare ignorert han. Etter at du har konfrontert "dama" di, så regner jeg med han finner ut det. Og om ikke, så skjønner han det sikkert når du er kald mot han. Når han så bestemmer seg for å snakke med deg om det, så hør på hva han sier. Og ta handling ut ifra det han sier.

Men til syvende og sist så er det helt og holdent ditt valg, dette forumet er bare til råd. Gjør det DU synes virker best :)

On a sidenote; Synes fryktelig synd på deg ..

Lenke til kommentar
Seriøst, vold løser ingenting. De av dere som foreslår det bør tenke over konsekvensene; Om han så juler opp broren sin, hvordan tror du broren får det da? Tror du han ligger på sykesenga og angrer seg på det han gjorde, eller tror du han er forbanna fordi han fikk juling av sin egen bror?

Uansett, det jeg foreslår er at du inviterer "dama" di over, snakker litt, så bare plumper du rett ut med det; "Hvorfor gjorde du det?"

Om hun ikke kjenner 10 kniver i hjertet akkurat da, nei da er hun ikke menneskelig.

Og anngående broren din hadde jeg nok bare ignorert han. Etter at du har konfrontert "dama" di, så regner jeg med han finner ut det. Og om ikke, så skjønner han det sikkert når du er kald mot han. Når han så bestemmer seg for å snakke med deg om det, så hør på hva han sier. Og ta handling ut ifra det han sier.

Men til syvende og sist så er det helt og holdent ditt valg, dette forumet er bare til råd. Gjør det DU synes virker best :)

On a sidenote; Synes fryktelig synd på deg ..

8923405[/snapback]

Det du sier om at broren ligger på sykesenga og ikke angrer seg, det beviser jo at du vil påføre han skyldfølelse, det er jo også en slags vold. Mental vold. Til felles kan man vel si at alle her tenker på vold og ødeleggelse, om det er fysisk eller mentalt, spiller ingen rolle.

Og det med å si til henne "Hvorfor gjorde du det?" blir et logisk spørsmål, og som PUA har sagt så er ikke kvinner logiske når den sentimentale delen av hjernen tar over, da får man bare det såkalte "Det bare skjedde" tilbake.

Mitt råd her er:

gjør det slutt med dama, stille og rolig. Du kan vurdere om du vil si det til broren din, han vil uansett skjønne det når det blir slutt like etter utroskapet.

Kom deg bort litt, kom deg i en annen krets enn den med henne og broren din. Begynn et nytt liv uten henne.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at dette er en smart måte å gjøre det på, men det vil garantert gjøre inntrykk og vil sannsynligvis få dem til å tenke over saker og ting:

Hvis du buster dem i akten, gå rett inn der de holder på. Bli overrasket, og si at du setter deg foran tven eller tar deg noe mat på kjøkkenet til de er ferdige, alt med en rolig tone (om du selv makter det selvsagt). Ellers som nevnt, ikke hiss deg opp, men vær skuffet/trist. Det du ønsker å oppnå her er å la dem begge kjenne seg jævlige og det gjør du ikke ved å være jævel selv.

Lenke til kommentar
Si til henne at hun lukter kuk neste gang hun har vært hos broren din å se hva hun sier  :)

Men, serriøst.. Jørr det slutt med dama, og foreløbig ikke ha kontakt med den jævelen av en bror du har! :p

8913654[/snapback]

Om du gjør det kommer hu til å starte å svette da!

Nice one :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette må være det verste jeg har hørt på lenge!

Vel.....dvs bortsett fra når ei jeg kjenner fant typen i dusjen sammen med moren sin, men det er en annen historie.

For å være helt ærlig så ville jeg øyeblikkelig slått opp med dama. pakk sammen tingene hennes og hiv dem. Deretter så ville jeg gått til bror min og gitt ham en skikkelig på trynet!

Vold løser ingenting, men i en slik situasjon så hadde jeg gitt blaffen i å løse noe! Da ville jeg reagert. Det hadde ikke vært opp til meg å finne en løsning på dette, men min bror!

Dama er ikke noe problem. Hun er forsvinner og er borte vekk. Det med broren er verre. Men det er opp til ham og finne en løsning.....dersom han vil. Jeg har selv blitt sviktet av min bror og da gikk det ca 8 år før vi vekslet ord igjen.

Hadde noe slikt skjedd så hadde det ikke vært 8 men 80.

men nå er det meg da, men jeg fastholder allikevel på at det ikke er du som skal ordne noe her. be dem ryke og reise og dersom noen spør så forteller du dem hele historien!

La dem lide.

Lenke til kommentar

8918980[/snapback]

du min venn, er genial

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tekn henne ein tekning (gjerne ein barnsleg ein) om kva som skjedde og send til henne i posten :D

Eller du kan dumpe ho på ein brutal måte. Eller du kan berre si det rett ut. Den siste trur eg at eg ville ha gjort :hmm: gjerne framfor begge.

Lenke til kommentar

jeg hadde dumpa dama, kasta ho rett ut. hadde ikke vært noen tvil.. ville selvfølgelig fortalt henne hvor forferdelig hun var i en lang og ufin tale. Så når jeg var ferdig med det ville jeg dratt til min bror og gitt han en skikkelig en midt i tryne uten å si et ord, vet ikke hvor lang tid det ville tatt før jeg snakket med han igjen, det ville vært opp til han, skal mye til for at jeg tilgir og det der, det er for drøyt

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg sier bare: Tenk selv, og velg ut fra hva du tror er best.

Jeg har venner som er begge deler, og sett over tid har alle fått det like bra. Men kanskje de som strevde seg gjennom slike affærer, kjenner hverandre bedre ...? :)

Lenke til kommentar

Den ultimate hevn hvis brodern snuser: "Lån" snusboksen hans litt, ta den med på do, og piss litt (merk deg litt!) i den, og legg den tilbake.. Så venter du til han er ferdig med boksen, før du forteller han om det ;) Husk å legge til at det er takk for at han tok så godt vare på dama di ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er jo så fint at kroppen har et forhold med jenta, men den som skal straffes er broderen ...? Hva med å tvangspusse tenna til hyggedyret, og det gjerne med slagbormaskin?

Jeg ville ærlig talt tilgitt min bror, men ikke mitt gnagsår, eller elskede, som noen uoverveide kaller svineriet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...