Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama mi er utro

Gjest Tristmann

Anbefalte innlegg

hadde vært kult om trådstarter trampet inn i stuen mens de holdt på....

8911831[/snapback]

Ja drit kult. Litt sånn som på film. Der de mister glasset i slow motion.

Det er det siste jeg ville ha sett. Kjæresten min med noen andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ganske enkelt hamra løs på vinduet jeg, sånn at de hadde sett meg. Jeg hadde ikke klart å sett det der for bare å gå min vei. Jeg hadde måttet sett uttrykke i trynene deres. Sett om hun hadde kommet løpende ut for å gi meg en nuss mersom. Pføy! Tenk hvor tunga hennes har vært når hun har kommet hjem til deg! Aaargh! Jeg blir kvalm bare av tanken på det her jeg ... Fy faen!

Lenke til kommentar

1. Pust med magen, kom over det værste sjokket. Kan være veldig vanskelig å gjøre, men du vil ikke gjøre vondt værre nå.

2. Konfronter dama rolig. Vet ikke hvilket forhold dere har for tiden, men jeg kan tenke meg at en rolig prat (med tårer tilatt) hadde vært å foretrekke, så ber du enten dama dra, eller dra selv (hvis dere bor sammen that is) evt flytt ut sakene hvis dere har 2 leiligheter f.eks. Du vil ikke ha henne til å hate deg, det du er ute etter er at hun forstår følgene av hva hun har gjort. Hvis hun ber om tilgivelse, ikke gi henne det.

3. Vent på at broren din kontakter DEG. Hun vil sikkert kontakte han etter punkt 2 uansett, så bare gi det litt tid. Helst ikke ta dette over telefon, hvis han ringer deg, be om et møte en plass dere kan være alene. Kanskje hos han?

Nå gjelder det å være varsom. Broren din er en person du aldri kommer deg helt unna, hvis dere skjeiser helt ut og nekter å være på besøk hos foreldrene dine samtidig eller lar fientlighetene deres legge demper på familielivet når dere er der, med spydige kommentarer eller ignoranse.

Husk for all del at han er broren din, hva du gjør nå vil påvirke familien i all framtid. Ber ikke om at du tilgir han, men at du skåner resten av familien for de værste følelsene mellom dere. Har selv flere familiemedlemmer som ikke er på talefot. Enhver større familiesamlig kan til tider være et helvette. Alle virker falske og praten er ikke noe man forbinder med familie-prat. Men noen har lært å tilgi, å ikke la stoltheten ta overhånd. Det har blitt mye bedre etterhvert.

Ikke tenk nå på om du vil tilgi han, ber han om det, ikke gjør det. Hvis det virker naturlig, la det bli mellom dere. Hva godt vil det ha med seg at familien også skal involveres i dette?

Få han til å sverge på at han aldri gjør noe sånt igjen. Be han sverge på at han bryter all kontakt med henne. Vær rolig, ikke rop. Hold hodet kaldt!

Tenk deg at dere kanskje en gang i fremtiden vil kunne stole på hverandre igjen. Om det så tar år, vil kanskje det være det beste for alle parter. Ikke gjør noe nå som utelukker den muligheten. La døra stå litt på gløtt slik at du i alle fall ikke umuliggjør dette.

4. Ta vare på deg selv. Ikke kryp til alkoholen, ikke isolere deg selv. Når folk spør hvorfor dere gikk fra hverandre, må du bestemme deg om du vil si at hun var utro eller noe annet. For all del ikke si at hun var utro med broren din da dette mest sansynlig kommer til familien din og gjør forholdet mellom deg og broren din enda mer anspent.

Bruk den tiden du trenger på å komme over alt. Har du noen venner som er "dine" (altså ikke "velger" henne) så bruk de for alt de er verdt.

Ha målet fast i tankene. Å få et normalt liv igjen, selv om at det tar tid og verden ser mørk ut akkurat nå.

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Det er det siste jeg ville ha sett. Kjæresten min med noen andre.

han har jo allerede sett dama med noen andre da han så igjennom vinduet....

8912248[/snapback]

Vel. Joda. Men man trenger ikke studere det fordi. Det er jo selvpining.

Lenke til kommentar

Hør helt klart på hva eMPea sier..

Ta det rolig, og ikke gjør noe du vil angre på.

Jeg synes personlig at det med å "sperre de ute", fortelle ALLE om den seksuelle akten, osv. er helt på vidden.

Det gjør ting bare værre enn de er.. for alle.

Hva har foreldrene, eller hele slekten din med dette å gjøre?

Skjønner ikke helt greia med å fortelle de noenting som helst.

Vil egentlig heller ikke si at du SKAL slå opp med henne, for det er jo opp til dere om dere skal prøve å redde forholdet eller ikke.

Lenke til kommentar
Hjelpe meg, at det går ann!  :no:

Konfronter henne, dump henne og la broren din få vite det fra henne! Da er han nødt til å komme krypende til deg!

Hvis du derimot ønsker "hevn", og samtidig synke til hennes nivå, så kan du ligge med ei venninne av henne. Da skaper du en splid som henger igjen i hennes hverdag etter at du har forlatt. Anbefaler deg likevel ikke å rote noe mer i hennes liv. Få henne bort og ut av livet ditt. Jo mindre du "tar igjen", jo dårligere kommer hun til å føle seg. Tar du igjen, gir du henne grunner til å "rettferdiggjøre" hennes adferd med en "vi er skuls"-følelse. Ikke gi henne den gleden!

Broren din, hvis han har en eneste celle i kroppen som kan uttrykke skamvett, kommer nok til å gjøre det han kan for å ordne opp mellom dere. Bare husk å ikke tilgi før du er klar til det, selv om det går flere år. Gjør han ingenting for å skvære opp, så la han være og hold deg unna han! Det at han er broren din, er ikke en grunn for at han skal kunne slippe unna med noe slikt som dette! Tvert imot! Det at han er broren din, gjør det han har gjort, enda verre! Det at en kompis kan gjøre noe slikt er en ting, men når familie-medlemmer begynner å tukle med partnerne til hverandre, så er det et så grovt overtramp at det nesten ikke er nevneverdig! Jeg blir kvalm!  :sick:

8905583[/snapback]

det er jo ikke alle jenter som får skyldfølelse heller da.

8909676[/snapback]

Nei, men da er det heller ikke noe mer å snakke angående denne situasjonen. Hvis dama di ligger med broren din uten å føle seg jævlig etterpå (skal sies at det burde ha ringt en liten bjelle FØR man blir intim med en i familien til partneren din), så har hun så lite oppe i hodet og så lite skamvett, at det ikke går ann å ta seg nær av noe som denne personen gjør. Å bli skuffet er en ting, men å ta det personlig er helt uten grunnlag.

Kan hun gjøre noe slikt mot partneren sin uten skyldfølelse, så er nok OT hverken den første eller siste personen som får oppleve å bli behandlet som dritt av den dama der. Da er det bare å snu ræva til å gå, uten å bruke så mye som en mikro-kalori til på dette mennesket! Det å kjefte på henne eller prøve å forklare hvordan du har det, er jo helt meningsløst, i og med at hun ikke skjønner en dritt av hvordan ting foregår utenfor hennes egen, lille hjerne...

Lenke til kommentar

Sånn oppførsel tolereres bare ikke. Dump kreket.

Hva du enn gjør; aldri tilgi. Du kommer til å ha stoooore problemer med å stole på dama igjen, hvorenn mye du har lyst. (Det er kun de færreste som klarer dette, er du en av dem så *ave* til deg). En såpass respektløs handling fra begge parter er på grensa til det motbydelige.

Ang hevn og sånt, la meg gi deg noen kjerneråd. Ikke gjør noenting, ikke kjeft engang, ikke skrik gaul og kall ho laushore enda hvor mye du har lyst. Sinne er også følelser, vær så kald som mulig (om du klarer).

Lenke til kommentar

Cred til trådstarter som klarte å la være å hente en kanne bensin, kaste den gjennom vinduet uten lokk, og en fyrstikk etter. Var det første jeg tenkte på.

Sånn ellers: Herre. Skulle ikke vært mulig. Dump henne skikkelig bryskt(du kan komme deg til helv**e ut!), uten å gi henne noen grunn. Så kan hun svette en stund, og din bror med, når hun forteller hva som har skjedd..

Men går vel egentlig utfra at du allerede har tatt affære nå?

Lenke til kommentar

Psykisk terror... Ikke snakk til dama, aldri i dit hele liv. Jeg ville heller ikke snakket med min bror etter det. _ADLRI_, brødre er familie. De skal stå bak din rygg uansett hva. De skal ikke gå bak din rygg, å gjøre noe sånt!

Lenke til kommentar
Hei, jeg bruker gjestekonto fordi jeg er registrert fra før og vil ikke bli gjenkjent.

Problemet mitt er at dama mi har vært utro med broren min, jeg ferska dem begge i går kveld da hun var på besøk hos han. Hun har vært der på besøk endel, og jeg har ikke mistenkt noe før jeg så dem i går. Jeg skulle hente henne hos broren min etter jeg var ferdig på jobb, da jeg kom så så jeg inn stuevinduet før jeg kom mot ytterdøra at hun lå på stuegulvet og sugde han, jeg tror ikke dem så meg.

Jeg er så forbanna at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har lyst å hevne meg ved å være utro selv. Jeg som trodde hun alltid var trofast, man kan ikke stole på noen lengre. Jeg trodde virkelig hun elsket meg. Jeg trenger seriøst tips på hva jeg skal gjøre videre nå, jeg blir ikke å svare, for jeg sitter på en offentlig datamaskin, for at ingen moderatorer skal se min ip adresse som jeg bruker til vanlig, for dem er noen snoker. Men vær så snill, gi meg noen råd, så skal jeg lese dem når jeg kommer hjem!!  :omg:

8904081[/snapback]

Den er kjip. Ikke noe tvil om det.

Hevn fungerer jævlig dårlig, og grunnen til det er at da vil faktisk HUN se på DEG som en drittsekk. Jepp! Du vil ikke få noe ut av det.

Jeg hadde tatt det opp med broren min, gjerne med hun tilstede og forklart at du så dem gjennom vinduet.

Bedt begge to om å dra til helv... og bare gått rolig ut derfra. Uansett, UANSETT! IKKE bli sinna! Forhold deg så rolig som stein, hvis ikke så tyder det på underdannig adferd, og da "vinner" de.

Good luck

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

Tror jeg endrer forslaget mitt litt.. Send en SMS, lapp, mail whatever, hvor det står kun "jeg så dere", og aldri snakk med kvinnfolket igjen. Ikke svar på telefonen, eller snakk til henne når du ser henne, så kan hun få slite ræva av seg. Om hun har noen som helst form for samvittighet da, kan jo begynne å lure.. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...