Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama mi er utro

Gjest Tristmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke at løsningen er å fryse ut broren, ihvertfall.. Det er tross alt kjæresten din som har vært mest respektløs her, ved å ikke verdsette forholdet dere har mer enn dette.

Min reaksjon tror jeg ville ha vært å bære alle tingene til dama ut på plena mens hun var borte, skifte lås på døra, samt å kjefte opp broren min litt. Senere ville jeg ha tilgitt broren min.

Lenke til kommentar
Hjelpe meg, at det går ann!  :no:

Konfronter henne, dump henne og la broren din få vite det fra henne! Da er han nødt til å komme krypende til deg!

Hvis du derimot ønsker "hevn", og samtidig synke til hennes nivå, så kan du ligge med ei venninne av henne. Da skaper du en splid som henger igjen i hennes hverdag etter at du har forlatt. Anbefaler deg likevel ikke å rote noe mer i hennes liv. Få henne bort og ut av livet ditt. Jo mindre du "tar igjen", jo dårligere kommer hun til å føle seg. Tar du igjen, gir du henne grunner til å "rettferdiggjøre" hennes adferd med en "vi er skuls"-følelse. Ikke gi henne den gleden!

Broren din, hvis han har en eneste celle i kroppen som kan uttrykke skamvett, kommer nok til å gjøre det han kan for å ordne opp mellom dere. Bare husk å ikke tilgi før du er klar til det, selv om det går flere år. Gjør han ingenting for å skvære opp, så la han være og hold deg unna han! Det at han er broren din, er ikke en grunn for at han skal kunne slippe unna med noe slikt som dette! Tvert imot! Det at han er broren din, gjør det han har gjort, enda verre! Det at en kompis kan gjøre noe slikt er en ting, men når familie-medlemmer begynner å tukle med partnerne til hverandre, så er det et så grovt overtramp at det nesten ikke er nevneverdig! Jeg blir kvalm!  :sick:

8905583[/snapback]

det er jo ikke alle jenter som får skyldfølelse heller da.

Lenke til kommentar
Hva med å være ekstra kjærlig mot hun den siste tiden før hu dumper hun? Gnager ikke det på samvittigheten hennes, så er det noe seriøst galt.

8910896[/snapback]

Greit hun fortjener å føle seg som en dritt. Men er det virkelig nødvendig å gjøre vondt værre, for begge parter? Hva om han begynner å tilgi henne etterhver?

Dropp dama, og kom dere videre.

Lenke til kommentar
Det var et forslag. Syntes hun kommer seg ganske lett unna, selvom ingenting gjør opp for det hun har gjort.

8911044[/snapback]

Det spiller jo ingen rolle. Det er ikke rettferdig. Det er heller ingen vits til å prøve å rettferdiggjøre dette.

Han tjener ingenting på å fortsette å være sammen med henne, bare for å få henne til å føle seg jævlig.

Ser ingen vits til å drukne seg selv.

Lenke til kommentar

Dropp dama, bare gjør det slutt uten å navne noen grunn.

Frys både henne og broren din ut, ivvertfall dama. Broren din må du vel leve med (?).

Jeg har ingen sympati for slike folk. dama di, visste godt hva hun beveget seg ut i, han visste at dette var dama di.

Begge to er noen respektløse pieses of shit.

Lenke til kommentar

At det finnes damer som er utro er jo ikke noen overraskelse, men at det finnes brødre som styrer på med dama til brødrene sine!? Fy faen, det er det jævligste jeg har hørt. Dump dama å la henne få vite hvorfor. Du trenger ikke å fortelle familie om det for de kommer garantert til å spørre. Da kan du jo bare la historien glippe ut ;) Da holder du deg selv over deres nivå.

Lenke til kommentar

Neste gang hun er på besøk med broren din, om på overaskelsesbesøk med øl og en film. Bruk psykisk terror, og sett deg ned og forlang at de prater, samtidig som du ser knust ut. Hva du enn gjør, ikke vis sinne, bare vær skuffet og lei deg. Du vet mye mer om desse to enn vi gjør, klekk ut en plan slik at det blir jævligst mulig for begge to, bruk alle svake sider ved dem som kan brukes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...