Gjest Tristmann Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei, jeg bruker gjestekonto fordi jeg er registrert fra før og vil ikke bli gjenkjent. Problemet mitt er at dama mi har vært utro med broren min, jeg ferska dem begge i går kveld da hun var på besøk hos han. Hun har vært der på besøk endel, og jeg har ikke mistenkt noe før jeg så dem i går. Jeg skulle hente henne hos broren min etter jeg var ferdig på jobb, da jeg kom så så jeg inn stuevinduet før jeg kom mot ytterdøra at hun lå på stuegulvet og sugde han, jeg tror ikke dem så meg. Jeg er så forbanna at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har lyst å hevne meg ved å være utro selv. Jeg som trodde hun alltid var trofast, man kan ikke stole på noen lengre. Jeg trodde virkelig hun elsket meg. Jeg trenger seriøst tips på hva jeg skal gjøre videre nå, jeg blir ikke å svare, for jeg sitter på en offentlig datamaskin, for at ingen moderatorer skal se min ip adresse som jeg bruker til vanlig, for dem er noen snoker. Men vær så snill, gi meg noen råd, så skal jeg lese dem når jeg kommer hjem!! Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 1. Gjør det slutt med dama. 2. Finn ut åssen du takler forholdet til broren din, og handle ut fra det. Men ta en beslutning og gjennomfør. 3. Slikk sårene – det tar tid. 4. Finn ei ny ei når du er klar for det. Denne biffen klarer du. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Å ta hevn tror jeg funker dårlig. Det virker sikkert fristende der og da, men funker aldri lengden. Du blir ikke noe mindre lei deg av den grunn. Dump ho dama, rett og slett. Du fortjener ikke det. Og han broren din kan du slå helsesløs spørr du meg. Aldri i livet om brødre skal gjøre sånt mot hverandre. Tenker nok at du har lyst til å tilgi ho og fortsette å være sammen med ho, ettersom du nok synes det er altfor vondt og forlate ho. Men tror nok det er det beste. Tviler på at du klarer å stole på henne etter at sånt har skjedd. Kommer bare til å plage deg å uansett ødelegge forholdet. Blir vel en smule pinlig med familiemiddager etterhvert også. Veldig trist å lese forresten.. Endret 20. juni 2007 av IrEn3 Lenke til kommentar
salah Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Ta hevn på en profesjonell måte. Ikke bruk vold, det er ingen hevn og man glemmer det lett. Pin henne. Med broren din, pin han. Han fortjener det, og du gjør ingenting slemt mot han. Du vet, når man blir syk, får man medisiner.. EDIT: ALDRI, ALDRI, ALDRI tilgi dem. Endret 20. juni 2007 av salah Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Selvfølgelig skal du dumpe henne. Hun er uansett ikke noe å samle på. Når det gjelder hevn er det en dårlig idé, men hvis du vil gjøre det mindre lett for dem kan du jo fortelle venninnene hennes hva hun driver med. For broren din finnes ingen unnskyldning, fortell foreldra og vennene deres om det. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hadde det vært meg som sto utafor vindu hadde jeg fort kommet gjennom det vindu i agreasjon. Først, hvor gammle er dere alle sammen? Broren din og deg, bor dere sammen?hjemme? Var broren din og dama di hjemme og så kom du hjem? Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Slå opp med damen. Selv om det kanskje er pinlig, så sørg for at "alle" finner ut hva hun og din bror har gjort. Da tør kanskje ikke andre å bli sammen med henne. Din bror banker du sønder og sammen. Etter det snakker du aldri med ham igjen. Frys ham fullstendig ut. Ikke delta på på familiesammenkomster hvor du vet at din bror skal delta. Øvrig familie/slekt vil forstå ettersom de vet hva som har skjedd. Aldri tilgi dem! Endret 20. juni 2007 av ostebonden Lenke til kommentar
salah Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Fortell ALLE om det. Heng han ut. Du vil ikke angre. Og hun dama også, fortell historien til ALLE. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Om du er utro tilbake er du ikke noe bedre selv. Hev deg over den biten der, du vil ikke være som hun. Jeg hadde dumpa hun, selvom det sikkert er lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
joku Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Slå opp med damen. Selv om det kanskje er pinlig, så sørg for at "alle" finner ut hva hun og din bror har gjort. Da tør kanskje ikke andre å bli sammen med henne. Din bror banker du sønder og sammen. Etter det snakker du aldri med ham igjen. Frys ham fullstendig ut. Ikke delta på på familiesammenkomster hvor du vet at din bror skal delta. Øvrig familie/slekt vil forstå ettersom de vet hva som har skjedd. Aldri tilgi dem! 8904650[/snapback] Litt uenig med å ikke delta i familesammenkomster hvor broren også er. Det vil jo gå ut over hele familien da. Syns du burde möte opp i alle familiesammenkomster som dere har, uansett om brorn er der eller ikke, men du treng ikke å snakke med han. Det viktigste er å ordne opp med brorn din siden han er femilie å du kommer alltid til å se han. Finn ut om han angrer og hva han har å si. Viss han ikke bryr seg om hva som har skjedd, fryser du han ut. Mens jenta kan du bare dumpe. Lenke til kommentar
salah Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Slå opp med damen. Selv om det kanskje er pinlig, så sørg for at "alle" finner ut hva hun og din bror har gjort. Da tør kanskje ikke andre å bli sammen med henne. Din bror banker du sønder og sammen. Etter det snakker du aldri med ham igjen. Frys ham fullstendig ut. Ikke delta på på familiesammenkomster hvor du vet at din bror skal delta. Øvrig familie/slekt vil forstå ettersom de vet hva som har skjedd. Aldri tilgi dem! 8904650[/snapback] Litt uenig med å ikke delta i familesammenkomster hvor broren også er. Det vil jo gå ut over hele familien da. Syns du burde möte opp i alle familiesammenkomster som dere har, uansett om brorn er der eller ikke, men du treng ikke å snakke med han. Det viktigste er å ordne opp med brorn din siden han er femilie å du kommer alltid til å se han. Finn ut om han angrer og hva han har å si. Viss han ikke bryr seg om hva som har skjedd, fryser du han ut. Mens jenta kan du bare dumpe. 8904893[/snapback] Ærlig talt er de ikke noe mer enn at de har samme far og/eller mor, brødre er å ta litt i. Jeg ville aldri i verden gått på den tanken å gjøre noe med broren min sin, eller kompisen min sin dame på noen som helst tenkelige måter. Jeg klarer ikke å tenke slike tanker om dama så var en blanding av Pamela sine pupper, Paris Hilton sin kropp og byens peneste berte sitt ansikt. Og jeg er ganske sikker på at jeg ikke akkurat er alene om det der.. Lenke til kommentar
joku Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Ja det broren har gjort er jo fullstedig feil. Det er en vanskelig situansjon, siden begge personene står veldig närt trådstarteren. Og broren burde gjennomgå en god del pining. Det er jeg enig i, men det er kjipt visst dåkker to blir fullstendige uvenner foralltid. Det vil gå over hele familien. Tru meg, jeg har opplevdt det maange ganger, det kan bli veldig stygt. Endret 20. juni 2007 av joku Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Man kan ikke kontrollere følelsene, men handlingene går jo vistnok ann å kontrollere, det gjelder bare å ha selvkontroll. Din situasjon er jo fæl, og nå håper jeg for din del at dette faktisk var ett engangstilfelle, selv om du likevel har full grunn til å være forbanna. Det går ann å takle det på en litt skikkelig måte også. Å sette seg ned med dama, og spørre henne hva hun føler for deg, og hva hun føler for broren din. Skjønner at det er en vanskelig situasjon, og at ting aldri vil bli det samme, men jeg vil tro det må gå ann å behandle situasjonen med litt voksenhet. Sladder hjelper ingen ting. Hva du skal gjøre med broren din vet jeg ikke.. Du burde vurdere det etter du har pratet med damen. Siden hun sugde broren din, så er det nok såpass ille at det er bare å gjøre det slutt, selv hvor vanskelig det måtte være for deg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du får se det posetive i det.... Dette kan du bruke mot broren din i lang tid :!: Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Om jeg hadde kommet til broren min og dama mi lå og sugde på han hadde jeg tent fyr på hele huset og stått utafor og venta med balltre. Men det beste du kan gjøre er og bare glemme helle forbanna kjerringa. Det finnes kvinnfolk der ute som ikke er sånn. Og broren din ? for en syk bror, hadde sagt ifra til mamma og pappa for et sykt avskum dem har laget slik at dem aldri ber han på familieting igjen. Og da kan du komme, for det er han som fortjener og bli utestengt. Finn et par gode venner, gå på byen, se filmer, snakk sammen, ta ei pils, ha det gøy lev livet, så går det fortere og komme over henne. Tro du meg.. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 broren din har tydeligvis ikke noe respekt mot deg eller whatsoever... Jeg syns du først burde slå opp med dama. Så snakke med broren din om dette. kjefte litt på han uten at det blir noe vold. Deretter burde du fortelle dine nærmeste venner om grunnen til at du slo opp. Bare prøv å glem hun dama og når tiden er inne får du deg nok en ny dame Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Etter det snakker du aldri med ham igjen. Frys ham fullstendig ut. Ikke delta på på familiesammenkomster hvor du vet at din bror skal delta. Øvrig familie/slekt vil forstå ettersom de vet hva som har skjedd. Aldri tilgi dem! 8904650[/snapback] Enig med deg der. Og dump dama. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hjelpe meg, at det går ann! Konfronter henne, dump henne og la broren din få vite det fra henne! Da er han nødt til å komme krypende til deg! Hvis du derimot ønsker "hevn", og samtidig synke til hennes nivå, så kan du ligge med ei venninne av henne. Da skaper du en splid som henger igjen i hennes hverdag etter at du har forlatt. Anbefaler deg likevel ikke å rote noe mer i hennes liv. Få henne bort og ut av livet ditt. Jo mindre du "tar igjen", jo dårligere kommer hun til å føle seg. Tar du igjen, gir du henne grunner til å "rettferdiggjøre" hennes adferd med en "vi er skuls"-følelse. Ikke gi henne den gleden! Broren din, hvis han har en eneste celle i kroppen som kan uttrykke skamvett, kommer nok til å gjøre det han kan for å ordne opp mellom dere. Bare husk å ikke tilgi før du er klar til det, selv om det går flere år. Gjør han ingenting for å skvære opp, så la han være og hold deg unna han! Det at han er broren din, er ikke en grunn for at han skal kunne slippe unna med noe slikt som dette! Tvert imot! Det at han er broren din, gjør det han har gjort, enda verre! Det at en kompis kan gjøre noe slikt er en ting, men når familie-medlemmer begynner å tukle med partnerne til hverandre, så er det et så grovt overtramp at det nesten ikke er nevneverdig! Jeg blir kvalm! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 støtter dump dama og pin broren. utilgivelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg