Carnatus Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei, ja, topic sier vel egentlig det meste om hva jeg lurer på. Har googla meg til den store gullmedalje, men jeg finner ingen informasjon om noen som leverer bredbånd/tv via fiber, som f.eks. lyse her i Stavanger, i Sarpsborg. Da jeg flytter til Sarpsborg om noen uker, så er det jo interessant for meg å få vite noe om dette. Takker på forhånd, koz og klemz, osv. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vel, kanskje du må innse at fiberbredbånd fortsatt er relativt eksklusivt, har du snakket med Lyse eller det lokale e-verket dit du skal flytte? 1 Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 :| Esklusivt-smekslusivt. Lyse er jo heavy inni det der altibox.no opplegget og de leverer iallefall i Fredrikstad. Har maila de, men får jo selvfølgelig ikke svar... E-verket i sarpsborg aner jeg lite om - derfor jeg spør her Takk for svar dog! Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) tokk meg 2 sek og finne da :-9 http://www.fredfiber.no/category.php?categoryID=6985 men husk du ser veldig fort om dem kan levere for da kommer det en selger på døra hjem til deg, og dem graver opp helle gata og sånt. Nb: veit fredrikstad ikke er sarpsborg, men er nermeste. Endret 20. juni 2007 av ranvik 1 Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Ja, fant de der , men det er jo i fredrikstad og greier... Er ikke så veldig kjent dit jeg skal flytte, men det er jo LITT avstand mellom byene, eller?. Jeg kan jo sjekke med dem uansett. Takk skal du ha! Endret 20. juni 2007 av Carnatus Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg bumper denne, over et år etter, fordi jeg lurer på om det har skjedd noe nytt her? Noen som vet? Bor i Særp nå, har ADSL og er rimelig fornøyd, men finnes det noe bedre å få her? Lenke til kommentar
Oto2moto Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg bumper denne, over et år etter, fordi jeg lurer på om det har skjedd noe nytt her? Noen som vet? Bor i Særp nå, har ADSL og er rimelig fornøyd, men finnes det noe bedre å få her? Det har vært en del utbygging av fiber i forbindelse med 2-felts E6. Men tror fortsatt det ikke er noen leverandører? Domenet (www.sarpfiber.no) er jo parkert så det kan være at Lyse lanserer tjenestene om ikke så lang tid? Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Ja, man kan jo håpe. De har jo dog hatt det domenet "en stund" nå, ser jeg. Lenke til kommentar
Night-rida Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Bumper denne.Noen som vet om fibernett i Sarpsborg? synes det er litt vanskelig å finne noe om det på internett! Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Ser da ut som Viken Fiber leverer fibernett i Sarpsborg (Altibox) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå