Gunfreak Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) lasta ned denne demoen, men når første brett begynner blir jeg kunst med en gang, jeg skyter og skyter og skyer på fienden, de dør ikke, men jeg blir skutt på og dør innen 30 sek hvordan overlever man Endret 20. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe! Et veldig godt spørsmål. Lurer egentlig på det samme. Lastet ned demoen og prøvde et par ganger men endte like dårlig hver gang. Døde med en eneste gang. Et forferdelig spill, spør du meg. Ble slettet relativt fort. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 jeg litt iriterende, da det ser litt kult ut å ta del i store rom slag, filmene minner litt om B5 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 yay, da fikk det endelig til, fremdeles litt random om man greier det eller ikke. men fikk skytt ned 3 av de piratene og aktivert noen satteliter. tror spillet kan bli kult bare man får vite hva som skjer Lenke til kommentar
Janster Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 tjah, jeg tror at de bør lage våpen som faktisk dreper fienden. Dette er latterlig tar jo evigheter, jeg husker TIE fighter, hvor 2-3 velplasserte skudd var nok...altso Jan Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 vel dette er jo faktisk en RPG da, man får noen SYKE våpen, er jo naturlig at man ikke er så über i begynneslen, man får freaking nukes etterhvert som kan ta ut store skip. det er jævlig pent å se på effektene når man har fete nye skip med heavy våpen vil slik skip man sliter med å begynnelsen gå ned på 2 skudd eller one. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 du kan foresten forandre vannskelighetsgraden viss du docker med en romstasjon og sjekker statsa dine, der kan du velge graden gjør spillet en del lettere Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Noen som har kjøpt fullversjonen av spillet enda? Ser det ligger til salgs på Steam til 29$, er det verdt penga? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 ja, under 200kr er ikke ille, Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Jeg er komt til mission 4, men jeg får ikke til å jumpe opp til der jeg skal. hva må jeg gjøre? og hvordan lagrer du spillet? Endret 29. juli 2007 av lando calrissian Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvordan er dette spillet i forhold til X2 og Freelancer? likte begge spillene veldig godt, men syntes at det var altfor fastsatt i freelancer, mens X2 tokk i overkant mye tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå