Gå til innhold

Colin McRae Dirt førsteinntrykk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som kan gi en tilbakemelding på hvem som er best av Forza2 og Dirt? Viss de kan samenlignes da så klart.

8987555[/snapback]

Spørs hva du vil ha.. DiRT er arcade...

Forza 2 er simulator.. men Forza kommer nok til å ha uendelig mye lengere levetid grunnet LIVE & Dekor/Photo mode

For meg er det ikke noe å tenke på engang.. har begge spillene, men Forza 2 er mye bedre.. på alt!

Lenke til kommentar
Er det noen som kan gi en tilbakemelding på hvem som er best av Forza2 og Dirt? Viss de kan samenlignes da så klart.

8987555[/snapback]

Forza 2 er simulator.. men Forza kommer nok til å ha uendelig mye lengere levetid grunnet LIVE & Dekor/Photo mode

For meg er det ikke noe å tenke på engang.. har begge spillene, men Forza 2 er mye bedre.. på alt!

8987582[/snapback]

Takk, da blir det nok begge på meg :D

Lenke til kommentar

8987555[/snapback]

8987582[/snapback]

Takk, da blir det nok begge på meg :D

8987605[/snapback]

Good choice!

DiRT er bra når du har folk på besøk.. enkelt å greit å sette seg inn i..

Forza er mer ett spill du sitter med alene.. over lengere tid...

For meg i allefall er det slik

Lenke til kommentar

Jeg synes at Dirt er meget bra og i en klasse som gode gamle RallySport challenge. Når det gjelder online biten så synes jeg den er bra også. Forbanna artig å følge med på tabellen oppe i hjørnet hvor det står plasseringa di, og følge split tidene og se hvor mye du taper eller tar innpå. Jeg har både Forza2 og Dirt, men spiller mest Dirt. Jeg er ihvertfall fornøyd, og digger spillet. Selvsagt er det noe mann alltid kan klage på, men det gjør en jo med alle spill.

Lenke til kommentar
DiRT er bra når du har folk på besøk.. enkelt å greit å sette seg inn i..

Forza er mer ett spill du sitter med alene.. over lengere tid...

For meg i allefall er det slik

8987609[/snapback]

Vel... Kan jo ikke spille split screen engang. Må jo sitte og skrive ned tidene på et ark! Dirt er rett og slett elendig om du har folk på besøk. Forza er bedre på alt untatt eyecandy. Colin McRae 4 er også mye mye mye bedre.

Lenke til kommentar

Er dataen min for svak til å kjøre spillet skikkelig eller er det en bug i spillet?

Specs: Intel core duo t2400 1,83ghz, 2gig ram og ati x1600 512 mb.

Forventer ikke ikke full pupp på grafikken, men at jeg ihvertfall kan kjøre det på medium hadde jeg forventet. Hold på å rive av meg håret når fps-dropene kom...

Lenke til kommentar

helt enig! har begge spillene men hos meg er det forza-feber fortsatt og DiRT har knapt nok krøpet ut av plasten.

test demoene først og bruk litt tid.

DiRT har en elendig fysikk som ødelegger mye for kjøregleden og realismen, DiRT har litt bedre grafikk men begrensede online/multiplayer-funksjoner.

Smaken er som baken, men jeg tør påstå at 4 av 5 bilspillelskere foretrekker Forza 2 :)

8987555[/snapback]

8987582[/snapback]

Lenke til kommentar

8987555[/snapback]

Det har vært en tråd om dette tidligere, men igjen:

Dirt har fin grafikk og fine effekter, men flyter langt dårligere (lavere fps) enn Forza2.

Kjørefølelsen og fysikken i Dirt er helt off. Fikk båtfølelse og "sjøsyke" etter kort tid med demoen. I Forza2 sitter det spot on, ihvertfall i de lavere klassene der jeg har et snev av sammenligningsgrunnlag med virkeligheten.

Det eneste jeg gir Forza2 trekk for er replay funksjonen. Klønete kameravinkler, og altfor kort avstand til bilene, samt kun 30fps gjør denne delen uinteressant. Der er PGR3 mye bedre.

Har inntrykk av at mange som ikke har mye kjøreerfaring og bilinteresse liker Dirt, mens bilsport entusiaster kjenner seg veldig godt igjen i Forza2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...