St Veeman Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvilken vansklighetsgrad pleier folk å bruke?pleier selv å kjøre på amateur og pro am eller hva det het. 8940994[/snapback] Kjørt bare Pro, er på tie 4 nå! Sinnsykt bra spill... Race anyone? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har ikke spillt så alt for mye, fullført Tier 1 og 2 på career, men virker veldig bra. Er en god stund siden jeg har kjørt CMR4, så vanskelig å si om det er blitt for arcade. Kanskje jeg må koble opp Xbox'en igjen og sammenligne. Grafikk messig var det en stor , selv på "bare" 720P 8941024[/snapback] CMR4 har 10 ganger bedre kjørefølelse enn Dirt. Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Går det an å kjøre en sesong som i "ekte WRC" lokalt(singleplayer) eller online? Blir resultatene fra hvert løp "husket" til neste land? Hvor mange land er med? Hvor mange etaper er det pr land? Er etappene lange? (ca km) Takker for svar=) Lenke til kommentar
Breakmauer Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Kjørt bare Pro, er på tie 4 nå! Sinnsykt bra spill... Race anyone? 8953840[/snapback] Slenger meg på; Dirt er skikkelig fett og har fantastisk grafikk! Skal ikke gå inn i nye dypere specs, for da havner jeg på tynn is.... Realistisk eller ikke, dette er bare helt rått!! Skal jeg har realisme, setter jeg meg i bilen.. (Høl i potta, som skal repareres ved første anledning) VeeMan... Start kjerra, for ikveld blir det race, din pudding Endret 27. juni 2007 av Sjurius Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg er vanvittig skuffa over kjørefølelsen i forhold til CM4, og CM5. Itillegg har de fjerna lokal multiplayer, og ikke lister opp split times engang. Nei jeg og mine kompiser kommer til å fortsette spille CM4 og CM5. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg er vanvittig skuffa over kjørefølelsen i forhold til CM4, og CM5. Itillegg har de fjerna lokal multiplayer, og ikke lister opp split times engang. Nei jeg og mine kompiser kommer til å fortsette spille CM4 og CM5. 8955938[/snapback] Ja, det er på grensen til skandale. For min del er det nesten like dumt som om man ikke kunne spilt flere spillere lokalt i et fotballspill. Komplett idiotisk. Men så er jo dette tydeligvis et spill som for det meste skal selge på flott grafikk og pen presentasjon, mens spillbarheten er nedprioritert. Håper det kommer et rallyspill til Xbox 360 snart... Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg synes ihvertfal det er et drit kult spill. Spill må ikke være 100% realistiske for å være morsomt, da synes jeg faktisk de blir kjedelige. Hvis Colin Mcrae Dirt hadde vært en rally simulator så hadde jeg aldrig kjøpt det. Har spilt de fleste andre i serien og synes definitivt dette er det beste. Men det får vel være opp til hver enkelt å bedømme. Synes også at grafikken er med på å øke spilloplevelsen betraktelig, før så gadd jeg aldrig å se på replayene. men nå så pleier jeg å se de for de ser så mye bedre ut. Det skulle vært mulig å lagre replayene på spillet. Endret 28. juni 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Toa Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg synes ihvertfal det er et drit kult spill. Spill må ikke være 100% realistiske for å være morsomt, da synes jeg faktisk de blir kjedelige. Hvis Colin Mcrae Dirt hadde vært en rally simulator så hadde jeg aldrig kjøpt det. Har spilt de fleste andre i serien og synes definitivt dette er det beste. Men det får vel være opp til hver enkelt å bedømme. Synes også at grafikken er med på å øke spilloplevelsen betraktelig, før så gadd jeg aldrig å se på replayene. men nå så pleier jeg å se de for de ser så mye bedre ut. Det skulle vært mulig å lagre replayene på spillet. 8962485[/snapback] Colin McRae 4 er jo så LANGT fra en simulator, men likevel mye mye mye bedre enn Dirt. Også Rallisport spillene er milevis bedre, uten å være noe realistisk av den grunn. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Noe jeg er skuffet over er at bilen på magisk vis havner på veien igjen bare en er 5 meter ute i buskene. Jeg var på vei til et spektakulært krasj i går kveld, men fikk ikke se enden på det på grunn av dette. Greit nok at man kan "resette" bilen opp på veien igjen, men skulle gjerne fått bestemt dette selv via en "resettknapp" eller noe. Noe av frihetsfølelsen forsvinner, synes jeg. Usynlige vegger 20-30 meter utfor banen ville vært mye bedre enn å bare plutselig havne på veien. Spiller forresten på PC, men antar at det er likt på Xbox. Har ikke spilt det så mye ennå, og "resettingen" er mye strengere på banekjøring enn f.eks etappekjøring. Hvertfall såvidt jeg kan bedømme etter et par timers spilling. Endret 29. juni 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
hesleskaug Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har vært fan av Colin McRae spillene siden de var på PS 1 og jeg kan ikke si annet enn at jeg er meget skuffet. Dette er eyecandy, ikke så veldig mye mer enn det. Nå skal det være sagt at fysikk har alt å si for meg når jeg skal spille bilspill. At en bil oppfører seg riktig i forhold til fart osv. Dette spillet feiler ektremt her... Jeg mener.... Hva er vitsen med å kjøpe et bilspill, hvis det ikke føles som at du kjører bil?! For de som har litt mer moro av at en bil oppfører seg tilnærmet virkeligheten, KJØP FORZA 2! Codemasters har feilet i mine øyne..... Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har vært fan av Colin McRae spillene siden de var på PS 1 og jeg kan ikke si annet enn at jeg er meget skuffet. Dette er eyecandy, ikke så veldig mye mer enn det. Nå skal det være sagt at fysikk har alt å si for meg når jeg skal spille bilspill. At en bil oppfører seg riktig i forhold til fart osv. Dette spillet feiler ektremt her...Jeg mener.... Hva er vitsen med å kjøpe et bilspill, hvis det ikke føles som at du kjører bil?! For de som har litt mer moro av at en bil oppfører seg tilnærmet virkeligheten, KJØP FORZA 2! Codemasters har feilet i mine øyne..... 8969348[/snapback] Stort sett enig med kritikken her men jeg prøver å øke kjøregleden med å sette downforce til 0, så blir det plutselig mye vanskeligere og artigere å kjøre i tillegg til at man får bilen til å gå litt fortere. For et realistisk rallyspill kan man jo plokke opp Richard burns rally som også fungerer på 360 nu. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har vært fan av Colin McRae spillene siden de var på PS 1 og jeg kan ikke si annet enn at jeg er meget skuffet. Dette er eyecandy, ikke så veldig mye mer enn det. Nå skal det være sagt at fysikk har alt å si for meg når jeg skal spille bilspill. At en bil oppfører seg riktig i forhold til fart osv. Dette spillet feiler ektremt her...Jeg mener.... Hva er vitsen med å kjøpe et bilspill, hvis det ikke føles som at du kjører bil?! For de som har litt mer moro av at en bil oppfører seg tilnærmet virkeligheten, KJØP FORZA 2! Codemasters har feilet i mine øyne..... 8969348[/snapback] Synes Codemasters har gjort en meget god jobb. Spillet er helt på høyde med Rallisport Challenge 2, og er med alle sine forskjellige moduser underholdende som bare det Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Stort sett enig med kritikken her men jeg prøver å øke kjøregleden med å sette downforce til 0, så blir det plutselig mye vanskeligere og artigere å kjøre i tillegg til at man får bilen til å gå litt fortere. For et realistisk rallyspill kan man jo plokke opp Richard burns rally som også fungerer på 360 nu. 8974226[/snapback] Hvor gjør du det? Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvor gjør du det? 8979718[/snapback] Play.com (brukt og nytt) og på ebay Hvis du skal ha det til PC så har jeg det liggende og du kan få låne det, bare send meg en pm. Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Synes spillet er kult, blir ganske intenst på noen av rallyene. Men kjørefølelsen er ikke helt riktig. Er noe som føles feil. Synes ikke at det skal være Richard Burns Rally realistisk Men det burde føles riktig. Syns det til tider er utrolig lett og miste all kontroll Har litt sladd som man prøver og rette opp, men bilen vil ikke reagere. Andre ganger reager den når man prøver og rette den opp. Ofte alt for bra og da ender man opp med og krasje alikevel. Har ikke noe erfaring med rally i virkeligheten. Men har sladda mye rundt på ATV (450 kubikk) om vinteren. Som regel må jeg treffe på is eller hard snø med 2 hjuls trekk på for og miste kontrollen fullstendig. Er det bare meg eller er bremsene sinnsykt kraftige. Går fra 100 til 0 på 2 meter jo. Og på grunn av hvordan karriere modusen er lagt opp er skadesystemet egentlig bare bling bling store deler av spillet. Man kjører et løp, så er det et nytt løp i en helt annen bil. Blir aldri at man må kjøre gjennom flere løp med en bil på halv stang. Eller tenke på at man ikke må skade bilen for mye. Og bilen blir bare bulket foran eller bak. Smeller man sidelengs inn i et tre i 120 ramler som regel døren av, men ikke så mye annet. Lenke til kommentar
newbie82 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 er det noen som har fått opp at XBOX-en ikke klarer å lese disken? Det dukker tilstadighet opp hos meg, begynner å bli veldig irriterende! Ellers kjempe spill!! Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 er det noen som har fått opp at XBOX-en ikke klarer å lese disken? Det dukker tilstadighet opp hos meg, begynner å bli veldig irriterende! Ellers kjempe spill!! 8983600[/snapback] ja, jeg fikk opp det et par ganger, men jeg bare vasket plata så nå funker det fint. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Da har jeg også fått testet spillet (2-3 races i career) og må si meg strålende fornøyd! Synes å kjøre i ring inne på en liten bane var kjedelig, men med en gang det ble snakk om "etappe-løp" ble det kjempemorsomt! Det eneste jeg vil klage litt på er fps-drop og at man kanskje har _litt_ for godt grep med tanke på nedbremsing fra høy hastighet og fart i svingene. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 For meg er det helt motsatt. Etappeløp = 100 forsøk før jeg vinner. Baneløpene tar bare 3-4 forsøk. Men når det er sagt, så er jeg elendig til å kjøre. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Og på grunn av hvordan karriere modusen er lagt opp er skadesystemet egentlig bare bling bling store deler av spillet. Man kjører et løp, så er det et nytt løp i en helt annen bil.Blir aldri at man må kjøre gjennom flere løp med en bil på halv stang. Eller tenke på at man ikke må skade bilen for mye. 8980092[/snapback] Prøvd deg på Championship-modusen? Har ikke prøvd den selv, men regner med at man i denne modusen kjører rally i flere fartsprøver og må selv prioritere hva man vil fikse mellom etappene. Var i hvertfall slik i de forrige CMR jeg spillte. Går ut i fra at det er slik her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå