Gå til innhold

Colin McRae Dirt førsteinntrykk

Anbefalte innlegg

Aiaiai, Dirt kom i hus i går og... Det var da riktig så gøyalt, og grafikken.... mmmmmmggaaaah helt utrolig!

Nå kan ps3 gutta bare sitte der med motorstormen sin, dette er en hel del fetere! :D

8918711[/snapback]

Snakk om å drite seg ut (ikke ha peiling på hva du snakker om). :!: Dirt kommer til PS3 også.

8928658[/snapback]

Ja, men det kommer ikke før September tror jeg det var. Og hvis trenden fortsetter så blir det vel dårligere på PS3 også. Heller spille det i dag enn i september sier nå jeg.

Er du ikke enig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt mye Dirt de siste dagene, og favoritt løpene er hill climb foran rally raid. Dirt er som sagt et fantastisk bil spill, men er det noen her som har eller har hatt Rallisport Challenge 2 og hva de mener om det spillet i forhold til Dirt?

Selv har jeg litt vanskelig for å mene hvilket som er best. Begge spillene er fantastiske, og det er ikke lenge siden jeg kjørte opp de fantastiske fjellsidene i RC2. Grafikkmessig er Dirt selvsagt et hakk bedre, men RC2 ser også helt fantastisk ut. Men hva mener folket som har spilt begge?

Lenke til kommentar

Helt Klart Rallysport på gameplay.. Dirt virker så falsk i forhold.. Det glir liksom avgårde uten noe kjøre følelse..Feks sladding i svinger osv i Rallysport så merker man hvordan bilen ''henger'' igjen i svingen litt sånn seigt, noe som er positivt...

Håper 3'ern kommer.

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Har ikke spillt så alt for mye, fullført Tier 1 og 2 på career, men virker veldig bra. Er en god stund siden jeg har kjørt CMR4, så vanskelig å si om det er blitt for arcade. Kanskje jeg må koble opp Xbox'en igjen og sammenligne. Grafikk messig var det en stor :thumbup:, selv på "bare" 720P :p

Lenke til kommentar
Hvilken vansklighetsgrad pleier folk å bruke?

pleier selv å kjøre på amateur og pro am eller hva det het.

8940994[/snapback]

Kommet halvveis på Tier 3, og kjører nå konstant på Pro Am. Sliter jeg med den, går jeg ned på Amateur :innocent:

Lenke til kommentar
Hvordan går man frem for å spille mot friends egentlig? Et salig styr for at alle skal havne på samme server, virker det som...

8940036[/snapback]

mann setter opp en friends server etter det jeg har fortått.. Du kan velge privat under custom race på online delen.. Har ikke prøvd det, men forstpo det sånn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...